صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 17
کد خبر: ۱۲۶۶۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

هدیه ایرانسل و همراه اول برای نیمه شعبان ۱۴۰۰+ نحوه دریافت و کد فعالسازی

ایرانسل، هدیه ویژه خود به مناسبت عید نیمه شعبان را اعلام کرد. این هدیه، یک بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی است.

به گزارش راهبرد معاصر، ایرانسل به مناسبت گرامی‌داشت عید سعید میلاد حضرت، ولی عصر (عج)، هدیۀ بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

همزمان با فرارسیدن عید نیمۀ شعبان، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل یک ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۴۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بستۀ تخفیفی، در روز ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۲۴ ساعت خواهد بود.

فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

 

هدیه همراه اول به مناسبت نیمه شعبان 1400

 

همراه اول در سالروز میلاد امام زمان (عج) و در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱، عیدی اول را به تمامی مشترکان خود به دو شکل مختلف پیشنهاد می‌دهد و برای نخستین بار امکان عیدی دادن مشترکان به یکدیگر در شبکه ارتباطی را فراهم آورده است.

در طرح «عیدی همراه اول»، بسته‌های ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی برای تمامی مشترکان فعال دائمی و اعتباری همراه اول تدارک دیده شده است که از زمان فعالسازی دو روز اعتبار خواهد داشت.

مشترکان همراه اولی هم که در سه ماهه منتهی به عید نوروز هیچگونه فعالیتی اعم از مصرف مکالمه، دیتا یا پیامک در شبکه نداشته اند و در زمره مشترکان غیرفعال هستند، با روشن کردن سیمکارت خود مشمول «عیدی همراه اول» خواهند شد.

از طرفی با توجه به اینکه «عیدی دادن» در سال نو از مفاهیم ارزشمند در فرهنگ ایرانی است، بسته یک گیگابایتی یک روزه نیز برای تمامی مشترکان در طرح «عیدی همراه اول» در نظر گرفته شده است که می‌توانند با معرفی یک شماره دیگر، آن را به هر مشترکی که تمایل دارند، عیدی بدهند.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای دریافت این بسته‌های ویژه رایگان و فعالسازی عیدی، می‌توانند در بازه زمانی شروع تا پایان طرح «عیدی همراه اول» که از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ است، به اپلیکیشن «همراه من» مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
ف
ناشناس
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
خاک برسرتون