صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 17
کد خبر: ۱۲۶۶۸۳

سردار رمضان شریف: اگر عراق مقر صهیونیست‌ها را ریشه کن نکند، دوباره پاسخ خواهیم داد

سخنگوی سپاه پاسداران ایران گفت: بدون تردید، عمل نکردن عراق در خصوص مقر‌ها و تهدیدهایشان علیه امنیت ما با پاسخ مواجه خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران ایران گفت: منهدم کردن هر پایگاهی که از آنجا به امنیت ایران تجاوزی صورت می‌گیرد، «حقی طبیعی» است و این خط قرمز [ما]است.

سردار شریف در گفتگو با شبکه المسیره اعلام کرد سفیر ایران در عراق گفته است به اقلیم کردستان عراق بار‌ها در خصوص پایگاهی که هدف حمله [سپاه]قرار گرفت و نیز دو پایگاه دیگر هشدار داده شده بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: صهیونیست‌ها اعلام کردند پهپاد‌هایی که بر فراز پایگاهی در کرمانشاه ایران آمدند، از پایگاه هایشان در اربیل عراق به آنجا آمده بودند.

او همچنین اعلام کرد در صورتی که مقامات عراقی برای ریشه کن کردن بقیه پایگاه‌ها، اقدامی انجام ندهند و امنیت ما از این منطقه هدف قرار بگیرد، بدون شک به این اقدامات پاسخ خواهیم داد.

بامداد روز یکشنبه گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای گرفتن انتقام شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه در پی حمله رژیم صهیونیستی، مواضع راهبردی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را با موشک بالستیک هدف قرار داد. مقامات اربیل وجود این مراکز را تکذیب کردند، اما خبرنگار المیادین در بغداد تایید کرد منابعی وجود فعالیت موساد در اقلیم کردستان عراق را تایید می‌کنند.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" را با موشک‌های قدرتمند و نقطه‌زن خود هدف قرار داده و در صورتی که صهیونیست‌ها بخواهند به توطئه‌های خود ادامه دهند پاسخی سخت‌تر و ویرانگرتر دریافت خواهند کرد.

چندی بعد نیز یک مقام آمریکایی در گفتگو با خبرنگار نیویورک‌تایمز تایید کرد مکانی که بامداد یکشنبه هدف موشک‌های ایران قرار گرفت یکی از مراکز آموزشی صهیونیست‌ها بوده است./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: