صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۵۶
  • سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
  • Tuesday 02 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 18
کد خبر: ۱۲۶۷۳۵

ترافیک سنگین در مسیرهای شمالی کشور

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور هم اکنون ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس وجود دارد.

به گزارش راهبرد معاصر مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: هم اکنون شاهد بار ترافیکی سنگین در بسیاری از محورهای شمالی کشور از جمله کرج - چالوس و تهران - قم هستیم‌.
آقای ایمان محرابی نیا گفت: چند روز پیش محور جنوب به شمال محور چالوس از طریق تونل البرز بازگشایی شد و ساعتی قبل هم محور شمال به جنوب چالوس از طریق محور کندوان بازگشایی شد.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور هم اکنون ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا گرماب، نسا تا پیچ سرهنگ، پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هزارچم و همچینن ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر را شاهد هستیم.

دوربین‌های نظارتی راه ها ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا و حدفاصل پلور تا آب اسک در آزادراه قزوین - رشت محدوده عوارضی را نشان می‌دهد. همچنین شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا بهشت سکینه و آزادراه تهران - قم حدفاصل پل شهید کاظمی تا پل حرم هستیم.

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از امروز تا یکشنبه شاهد کاهش بارش‌ها در بسیاری از مناطق کشور هستیم و تنها بارش در برخی از محورهای استان اردبیل گزارش شده است.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور پیک ترافیکی راه‌های کشور امروز است./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: