صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۹:۳۰
  • يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
  • Sunday 18 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 18
کد خبر: ۱۲۶۷۷۵

تمدید نام نویسی دوره‌های فراگیر ارشد پیام نور و آزاد

مهلت نام نویسی در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز برای روز‌های ۱۴ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ تمدید شده است.

به گزارش راهبرد معاصر مشاور رئیس سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی در روز‌های ۱۴ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.
علیرضا کریمیان گفت: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد برای دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی در روز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

پیش از این مهلت نام نویسی در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در روز‌های ۱۰ تا ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ بود که در این فرصت تعداد ۶۹ هزار نفر نام نویسی کرده اند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبانی که در فرصت مقرر نسبت به نام نویسی اقدام نکرده اند، فرصت نام نویسی تمدید شده است و داوطلبان می‌توانند در روز‌های ۱۴ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

نام نویسی برای دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز از روز ۲۳ اسفند آغاز شده است و این فرصت تا روز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ادامه دارد. تاکنون نیز تعداد ۸ هزار نفر در این دوره‌ها نام نویسی کرده اند.

مهلت نام نویسی در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز برای روز‌های ۱۴ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ تمدید شده است./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: