صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 19
کد خبر: ۱۲۶۸۴۴
تعداد نظرات: ۹ نظر
تازه‌ترین اخبار رتبه بندی معلمان؛

صدور احکام فرهنگیان برمبنای قانون رتبه بندی معلمان از فروردین ۱۴۰۱

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: احکام جدید معلمان از ماه آینده و با در نظر گرفتن افزایش حقوق رتبه‌بندی صادر می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر، احکام جدید معلمان با در نظر گرفتن قانون رتبه‌بندی و اعمال افزایش سالانه حقوق، از فروردین ماه صادر می‌شود تا زمینه پرداخت مزایا و مبالغ در نظر گرفته شده در این قانون فراهم آید.

وی تصریح کرد: با تاکید رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش معوقه ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ نیز در حال برآورد نهایی اعتبار است که قطعاً در سال آینده پرداخت این معوقات را نیز به حساب معلمان شاهد خواهیم بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: همکاران ما در معاونت‌های مختلف تلاش می‌کنند تا زمینه اجرایی شدن قانون رتبه‌بندی معلمان را به شکل شایسته فراهم آورند تا شأن و کرامت معلمان در سال آینده حفظ شده و به نوعی شاهد اعتلای این جایگاه و منزلت نیز باشیم.

محمودزاده افزود: آموزش و پرورش با الگو قرار دادن سند تحول سعی خواهد کرد تا در ۶ ساحه تعریف شده معلمان را با انگیزه‌ای مضاعف راهی کلاس‌های درس کرده و اسباب تربیت نسلی شایسته و فاخر را فراهم کند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های وزرات آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امیدواریم سال آینده سال تحول در نظام تعلیم و تربیت باشد تا با بازگشایی مدارس به شکل حضوری از ابتدای سال آینده بتوانیم اهداف تعلیم و تربیت را به شکل جدی پیگیری کنیم./مهر

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصغر
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
سلام،، پنجاه ساله که سر معلم ها شیره می‌مالند این رتبه بندی هم بخوره سرشون از همین‌هاست هرموقع حقوق معلم شد ۲۵ میلیون تومن اون موقع میشه گفت به حقش رسیده اگه نه معلم با فقر سر کوچه هیچ فرقی نداره چون که الان زیر ده میلیون یعنی فقر شدید
ناشناس
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
دروغ تو ذاتتون هستش
سعید جمالی
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
به این میگن سرهم‌بندیِ حساب شده:
گام اول: همه در یک رتبه یکسان،
نتیجه: همه برخوردار از یه میزان افزایش یکسان از یک مبلغ ثابت و حداقلی،
گام دوم: ادغام ده درصد افزایش سالیانه و قانون خدمات کشوری در همین شندرغاز افزایش ناشی از قانون سرهم‌بندی،

نتیجه منطقی: اینجوری هم عٓدالت دولت مردمی و هم فسادستیزی مجلس انقلابی جامه عمل می‌پوشه، و هم بیت‌المال مسلمین تکون نمی‌خوره، و هم جیب معلمان می‌ترکه از انباشت پول!!!!!!

پیش‌بینی: در اثر تجمیع سه قانون (قانون افزایش ده درصد سالیانه، قانون خاک‌خوردۀ خدمات کشوری، قانون سرهم‌بندی) به همه معلمان بین ۱ تا ۱/۲۰۰ اضافه میشه، و برگ زرینی به افتخارات دشمن‌شکن دولت مردمی و مجلس انقلابی در تاریخ ثبت خواهد شد و دهن استکبار سرویس می‌گردد
سعید جمالی
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
دقیقا همون سرهم‌بندی است،
همه رو رتبه ۱ میدن، و به همه یه درصدی از یک مبلغ حداقلی ثابت رو میدن طوری که عَدالت دولت مردمی و مجلس انقلابی زیر سوال نره، تازه ده درصد افزایش سالانه رو هم در همین مبلغ ناچیز ادغام کردن، اینطوری خزانه و بیت المال مسلمین هم خالی نمی‌مونه
سعید جمالی
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
بله، مراحل اجرای سرهم‌بندی بدین شرح است
در قدم اول همه رو رتبه یک میدن و برا همه یک مبلغ حداقلی و ثابت رو بعنوان مجموع سه بند حکم محاسبه میکنن
در قدم دوم، افزایش ده درصد سالیانه رو در همین سرهم‌بندی ادغام و ماسمالی میکنن تا کسی ندونه چی به چی شده،
در گام پایانی هم دستیابی به رتبه های چهار و پنج رو غیرممکن میکنن مثلا میگن طرف باید دارای ۱۰ و ۲۰ جلد کتاب تخصصی تالیفی با تیراژ یک میلیون داشته باشه
خلاصه اینکه، براساس عَدالتی که از حضرات سراغ داریم، امسال به همه‌ی معلمان حداکثر یک میلیون اضافه میشه، و این برگ زرین در کارنامه دولت مردمی و مجلس انقلابی در تاریخ ثبت خواهد شد
دست مریزاد دلاوران.
رضا
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
واقعن مضحکه
جدیدن ی ویدئو دیدم تهدید میکردن که اگه حقوق مارا اضاف نکنن انقلاب میکنیم
نظام پرداخت عادلانه حقوق و دستمزد جای خودشا داده به نظام چانه زنی
هر سازمانی قدرت چانه زنی بیشتر مث معلم پرستار و .. حقوق و دستمزد بیشتر
کاش میشد منم معلم بشم تو خونه استراحت کنی و حقوق بیاد تو حسابت بخدا بعضی وقتا شده مرخصی مونم نمیتونیم بریم
سهیل
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
با تررررررررری که مجلس و دولت بنام رتبه بندی زدند حتما منتظر تحول در تعلیم و تربیت باشید
چندرغاز به حقوق معلمان بدبخت که نصف بیشترش هم ناشی از افزایش سالانه است در احکامشون اضافه میکنید بعد مدعی رتبه بندی معلمان هم میشید ؟!
ننگ به نیرنگتان ، تف به قبر میتتان، نجسات سگ غذایتان
فرهنگی
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
استاد ارجمند دیگر هندوانه زیر بغل جواب نمی دهد باید به معیشت معلمی که دارد ۱۰۰ درصد بله صد درصد زیر خط فقر زندگی می کند و تمام کارمندان بالا بگیر به ریشش می خندند ، رسیدگی کرد.این حرفهای خوشگل را همه بلدند بزنن!!! ولی برای بچه های احمق!!!
فرهنگی
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
استاد ارجمند دیگر هندوانه زیر بغل جواب نمی دهد باید به معیشت معلمی که دارد ۱۰۰ درصد بله صد درصد زیر خط فقر زندگی می کند و تمام کارمندان بالا بگیر به ریشش می خندند ، رسیدگی کرد.این حرفهای خوشگل را همه بلدند بزنن!!! ولی برای بچه های احمق!!!