صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 March 19
کد خبر: ۱۲۶۸۸۳

انتشار فهرست بروز شده اموال مازاد و آماده فروش دولت

مدیر کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت از انتشار فهرست بروز شده ای از املاک دارای مجوز برای فروش دولت، توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر فاطمه دادگر مدیر کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت با اشاره به دستور وزیر اقتصاد در جلسه کارگروه تأمین مالی مبنی بر اطلاع رسانی برای فروش اموال مازاد دولت، به شادا گفت: بر اساس دستور وزیر اقتصاد، اداره کل مدیریت اموال و دارایی های دولت فهرست بروز شده‌ای از املاک دارای مجوز فروش تهیه کرده و این فهرست در سامانه تدارکات الکترونیک دولت قرار گرفته است تا از طرق مختلف نظیر رسانه‌های گروهی و شبکه‌های مجازی اطلاع رسانی برای فروش آن انجام پذیرد.

مدیر کل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت افزود: همچنین فهرست همکارانی که مقرر است به عنوان رابط در استان‌ها نسبت به پاسخگویی در امر فروش همکاری نمایند، نیز به همراه مشخصات آنها تهیه شده و علاقمندان به شرکت در این مزایده‌ها می‌توانند با ارتباط با این افراد اطلاعات بیشتر در این زمینه را دریافت کنند.

دادگر در ادامه گفت: همچنین علاقمندان به شرکت در این مزایده ها برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانند به پرتال این اداره کل به نشانی https://amvaledolati.mefa.ir مراجعه کنند. فهرست اموال دارای مجوز فروش دولت نیز به همراه لینک دسترسی به سامانه تدارکات الکترونیک دولت به نشانی: ‏ http://eauc.setadiran.ir/eauc/subscriberDispatch.action بارگذاری شده است و علاوه بر آن بر روی پرتال وزارت اقتصاد نیز برای دسترسی مخاطبان قرار گرفته تا چنانچه ملکی مورد نظر می‌باشد و افراد تمایل به خرید آن دارند، از این طریق اقدام نمایند./تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: