صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 March 23
کد خبر: ۱۲۷۲۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

متن اولیه آئین نامه قانون رتبه بندی معلمان + دانلود جدول امتیازات رتبه‌ بندی معلمان

در آخرین خبرها از رتبه بندی معلمان، متن اولیه آئین نامه قانون رتبه بندی معلمان منتشر شد. در ادامه جزئیات تاثیر مدرک تحصیلی در رتبه بندی معلمان و جدول امتیازات مورد نظر برای احراز هر رتبه درج شده است.

به گزارش راهبرد معاصر، در آخرین خبر‌ها از رتبه بندی معلمان، متن اولیه آئین نامه قانون رتبه بندی معلمان منتشر شد. در ادامه جزئیات تاثیر مدرک تحصیلی در رتبه بندی معلمان و جدول امتیازات مورد نظر برای احراز هر رتبه درج شده است.


 با توجه به اینکه مدرک تحصیلی به عنوان یکی از شرایط اصلی احراز رتبه‌ها در نظر گرفته شده است، هیچ معلمی با مدرک کارشناسی (لیسانس) صلاحیت احراز رتبه‌های ۴ (دانشیارمعلم) و ۵ (استادمعلم) را نخواهد داشت!

 این موضوع با توجه اینکه اکثر معلمان شاغل در آموزش و پرورش دارای مدرک لیسانس هستند، یکی از ناعادلانه‌ترین شرایط در احراز رتبه‌ها خواهد بود که نهایتاً به افزایش ۶۵ درصدی در سه بند حق شغل، حق شاغل و فوق العاده شغل برای معلمان با مدرک کارشناسی منجر خواهد شد که این مقدار تقریباً معادل افزایش ۴۰ درصدی حقوق آن‌ها خواهد بود!

 شایان ذکر است نگارش نهایی آئین‌نامه مذکور هنوز به هیئت وزیران ارسال نشده است. قانون رتبه‌بندی معلمان پس از ارسال و تصویب این آئین‌نامه توسط هیئت وزیران و ابلاغ دستورالعمل اجرایی آن به استان ها، اجرا خواهد شد.

 

دانلود جدول امتیازات رتبه بندی معلمان

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
ناشناس
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
واقعا متاسفم برای این کسانیکه ایین نامه را تنظیم میکنن من ۲۷ ساله معلمم من دیگه چه میتونم نمره کسب کنم برای استاد معلم ول کنید بابا
جمشید
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
سابقه هم باید در تدوین آیین نامه مد نظر قرار گیرد وگرنه هیچ ارزشی ندارد