صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۱:۴۳
  • چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Wednesday 03 May 2023
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۷ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 March 23
کد خبر: ۱۲۷۲۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

وزیر آموزش و پرورش: عمل به شعار سال، کشور را به قله‌های پیشرفت می‌رساند

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما مطمئن هستیم شعاری که حضرت آقا برای امسال با عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین تعیین کردند، ما را به قله‌های دانایی و پیشرفت خواهد رساند.

به گزارش راهبرد معاصر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امشب در جمع کاروان‌های راهیان‌نور، اظهار کرد: امنیت و اقتدار فعلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکار‌ها و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وزیز آموزش و پرورش گفت: هر کشور دیگری با این همه سختی‌های ناشی از تحریم‌ها دوام نمی‌آورد، ولی رهبری مقتدر و حکیمانه نظام و مردم بسیار صبور، سخت کوش و لایق، این نظام را حفظ کردند.

نوری بیان کرد: ما مطمئن هستیم شعاری که حضرت آقا برای امسال با عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین تعیین کردند، ما را به قله‌های دانایی و پیشرفت خواهد رساند.

وی عنوان کرد: آینده سازان مملکت ما به خصوص دانش آموزان با هدایت معلمان و همه اقشار و مسئولان آینده مملکت را بهتر از الان خواهند ساخت.

وی با تاکید بر جایگاه و اهمیت شهدای والامقام، ترویج و بسط فرهنگ ایثارگری در بین دانش آموزان کشور را به عنوان یک اولویت در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور اعلام کرد./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
استاد دلسوز
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
آموزش غیر حضوری برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نه تنها هیچ فایده ای ندارد بلکه با این وضع غیر حضوری دانشگاه ها در آینده شاهد روی کار آمدن معلمان ضعیف وبا بار علمی پایین خواهیم بود که دود آن به چشم دانش آموزان آینده خواهد رفت. باتشکر
موسوی
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
بله
دقیقا مثل سال های قبل