صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 March 31
کد خبر: ۱۲۷۷۴۶

رضایت رهبر معظم انقلاب قوت قلبی برای تلاش مضاعف دولت در خدمت‌رسانی است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: رهبر معظم انقلاب از رئیس‌جمهور و دولت محترم رضایت دارند. این رضایتمندی نعمتی بزرگ و قوت قلبی برای تلاش مضاعف دولت در راه خدمت‌رسانی به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در دیدار جمعی از علما و فضلای مشهد مقدس با رئیس‌جمهور در تالار ولایت حرم مطهر رضوی از اقدامات مؤثر دولت در مهار اپیدمی کرونا تقدیر کرد و گفت: تلاش تحسین‌برانگیز و موفقیت‌آمیز دولت در حفاظت از جان هموطنان با کنترل و تقلیل شیوع ویروس کرونا در کشور قابل‌تقدیر است. امیدواریم به‌زودی این بیماری به‌طورکلی ریشه‌کن و شرایط به روال عادی بازگردد.

وی با اشاره به سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خراسان رضوی، گفت: از رئیس‌جمهور محترم که نخستین سفر استانی خود در سال و قرن جدید را از کنار مضجع نورانی و شریف حضرت ثامن‌الحجج(ع) آغاز کرده‌اند، تشکر می‌کنم. ان‏شاءالله این سفر منشاء تحول، برکات و نقطه عطفی در توسعه و پیشرفت استان خراسان رضوی و رفع مشکلات مردم باشد. سفرهای استانی و اقدامات و تصمیمات امیدوار کننده دولت، بارقه امید و نشاط را در دل مردم ایجاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: رهبر معظم انقلاب از رئیس‌جمهور و دولت محترم رضایت دارند، این رضایتمندی نعمتی بزرگ و قوت قلبی برای تلاش مضاعف دولت در راه خدمت‌رسانی به مردم است.
وی روحیه مردمی، تواضع و انگیزه خدمت صادقانه و بدون منت دولت به مردم را ستود و گفت: حضور بی‌واسطه و نزدیک رئیس‌جمهور و وزیران در میان مردم و بررسی مستقیم مشکلات، تاکنون موفقیت‌هایی را به دنبال داشته و ان‌شاءالله در آینده با عنایت خداوند متعالی و اخلاص مسئولان این توفیقات بیش‌ازپیش خواهد بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: