صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۶:۴۵
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 06
کد خبر: ۱۲۸۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مراسم تشییع شهید محمد اصلانی در خواف + تصاویر و فیلم

پیکر حجت الاسلام شهید محمد اصلانی که روز گذشته توسط یکی از عناصر گروهک تکفیری در حرم مطهر امام رضا (ع) به شهادت رسید روز چهارشنبه در زادگاه آن شهید شهر سده از توابع بخش سلامی شهرستان خواف تشییع شد.

به گزارش راهبرد معاصر، پیکر روحانی شهید محمد اصلانی که در حادثه روز گذشته در حرم رضوی (ع) به شهادت رسید، برای وداع و تشییع به زادگاهش شهر جدید سده خواف، منتقل شد.

بر اساس اطلاعیه ستاد تشییع شهید اصلانی، پیکر این عالم مجاهد صبح امروز چهارشنبه، ساعت ده در شهر سده خواف تشییع و سپس مراسم وداع با شهید در این شهر برگزار خواهد شد.

 

 

پیکر شهید حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی در خواف تشییع شد

 

فرماندار خواف با اعلام این مطلب افزود: در این آیین که با حضور گسترده مردم و در میان حزن و اندوه مردم و علمای شیعه و سنی و مسوولان و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، فرماندهان و نیرو‌های نظامی و انتظامی از ورودی شهر سده تا مسجد جامع این شهر برگزار شد شرکت کنندگان بر ادامه راه شهدا تاکید و سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی و عناصر وابسته به آن‌ها را محکوم کردند.

مهدی عباس پور با تسلیت شهادت حجت الاسلام اصلانی به رهبر معظم انقلاب و مردم متدین و با بصیرت ایران اسلامی و از جمله مردم شهر سده شهرستان خواف ادامه داد: حجت الاسلام شهید اصلانی برادر شهیدان «ابراهیم اصلانی» و «حسین اصلانی» بود که در ۱۵ تیر ۱۳۶۷ در منطقه سید صادق و ۱۱ مرداد ۱۳۶۲ در مریوان به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

فرماندار خواف گفت: مردم شیعه و سنی این شهرستان با حضور پرشور خود بار دیگر وفاداری خود را به دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.

عباس پور افزود: پیکر مطهر شهید اصلانی بعد از تشییع در زادگاهش شهر سده شهرستان خواف برای تشییع به مشهد مقدس انتقال یافت و بعد از تشییع در حرم مطهر امام رضا (ع) به خاک سپرده می‌شود.

شب گذشته با درخواست خانواده شهید و استقبال تولیت آستان قدس رضوی (ع)، اعلام شد پیکر شهید اصلانی در حرم مطهر تدفین خواهد شد.

روحانی مجاهد، شهید محمد اصلانی، روز گذشته و در آستانه برگزاری مراسم گروه‌های جهادی حاشیه شهر مشهد در حرم رضوی (ع) همراه با روحانی دیگر مورد سوءقصد قرار گرفت و با دهان روزه به برادران شهیدش حسین و ابراهیم اصلانی پیوست.

 

 

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
خدارمتشون کنه