صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 07
کد خبر: ۱۲۸۴۹۰

دستگیری مدیر صفحه غیراخلاقی در البرز

رییس پلیس فتا استان البرز از دستگیری مدیر یک کانال و صفحه غیراخلاقی با ۱۶۶ هزار دنبال کنده در شهرستان فردیس در این استان خبر داد .

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ «رسول جلیلیان» روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی از سوی کارشناسان پلیس فتا شهرستان فردیس مشخص شد شخصی با راه اندازی یک کانال تلگرامی اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی نموده و از این طریق با جذب دنبال کننده اقدام به انتشار تبلیغات و کسب درآمد می کند.

 

وی با اشاره به تاثیرات مخرب مشاهده تصاویر مستهجن از سوی کودکان و نوجوانان، افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات فنی - پلیسی موفق به شناسایی مدیر این کانال تلگرامی شده و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را به پلیس فتا دعوت کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: متهم با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به مدیریت یک کانال تلگرامی با ۶۶ هزار دنبال کننده و یک پیج اینستاگرامی با حدود ۱۰۰ هزار دنبال کننده که در ان اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی می کرد، اقرار کرد.

 

وی گفت: نظارت خانواده ها بر فعالیت سایبری کودکان و نوجوان امری انکارناپذیر است و آسیب های حاصل از ورود بدون محدودیت آن ها به فضای مجازی گاهی جبران ناپذیر است.

 

سرهنگ جلیلیان در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در فضای مجازی موضوع را از طریق مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا موضوع را به ماموران اطلاع دهند./ ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: