صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۵۱
  • پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Thursday 16 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 13
کد خبر: ۱۲۹۲۶۵

آقاى گل محمدى! مى خواهى اين بازيكن پرسپوليس را نابود كنى؟

با بهروز سلطانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شکست این تیم مقابل آلومینیوم اراک و حذف از جام حذفی و حواشی به وجود آمده بعد ااین بازی گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

به گزارش راهبرد معاصر؛ با بهروز سلطانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شکست این تیم مقابل آلومینیوم اراک و حذف از جام حذفی و حواشی به وجود آمده بعد ااین بازی گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:


بازی با آلومینیوم را چطور دیدید؟


افتضاح بود و کاملا از این تیم نا امید شدم. هرکسی از استقلالی‌ها من را می‌بیند، تیکه می‌اندازد. بسیار بد بودیم و باید قبول کنیم که شکست حق پرسپولیس بود. تعویض‌های یحیی اصلا خوب نبودند و به طور کلی این پرسپولیس بیمار است. در همه خطوط مشکل دارد و بعضی از بازیکنان این تیم اصلا در حد پرسپولیس نیستند. به خدا سید جلال با عصا هم همین حالا از تمام مدافعان پرسپولیس بهتر است ولی نمی‌دانم چرا به او بازی نمی‌دهد.آنقدر حرص خوردم که سردرد گرفتم. شاید باورتان نشود ولی تا صبح نخوابیدم چون با پرسپولیس زندگی می‌کنم و عاشقش هستم.


نظر شما در خصوص خارجی‌های پرسپولیس چیست؟


به نظرم نه تنها در حد و اندازه‌های پرسپولیس نیستند، بلکه به درد لیگ دسته دوم ما هم نمی‌خورند. نمی‌دانم چه کسی آن‌ها را به پرسپولیس آورده که تا این حد ضعیف هستند. کاش یحیی موقع خرید بازیکن خارجی با چند پیشکسوت مشورت می‌کرد. یک بچه هم بازی این بازیکنان را ببیند ، متوجه می‌شود که چقدر ضعیف هستند. اصلا مگر تاجیکستان فوتبال دارد که ما برای پرسپولیس از آنجا بازیکن بیاوریم.


در مورد عملکرد گوهری چه صحبتی دارید؟


او هم بسیار ضعیف است. در دربی هم شانس آوردیم که بیشتر از یک گل نخوردیم. در جاگیری‌ها مشکل دارد و توپ‌ها را دو ضرب می‌گیرد. گلر بودن در پرسپولیس کار هر کسی نیست و خیلی یک نفر باید قوی باشد که بتواند فشار بازی در پرسپولیس را تحمل کند. من می‌گویم حالا حامد لک یک اشتباهی کرده ولی دیگر نباید این بچه را نابود کرد. یحیی لجبازی را کنار بگذارد و به لک بازی دهد. فصل که تمام شد، هر تصمیمی‌که خواست بگیرد. در مجموع پرسپولیس یک گلر بزرگ مثل بیرانوند می‌خواهد که دل همه به او قرص باشد.


حامد لک یک اشتباهی کرد؛ می خواهی نابودش کنی آقای گل محمدی؟/ این دروازه بان خیلی ضعیف است!/ باخت های پرسپولیس ربطی به داور و فدراسیون ندارد


به نظر شما بزرگترین مشکل پرسپولیس در این فصل چه بود؟


اینکه هر اتفاقی افتاد را به داوری و فدراسیون و عوامل بیرون از فوتبال ربط دادند. این کار به پرسپولیس ضربه زد و تیم را وارد حاشیه کرد. بابا شما فوتبالتان را بازی کنید و بازی‌ها را ببرید، دیگر چه کاری به این مسائل دارید. ما وقتی در پرسپولیس بازی می‌کردیم، ۱۰۰۰ تا دشمن بزرگ و کوچک داشتیم ولی در همان ۲۰ دقیقه اول تفس تیم حریف را می‌گرفتیم و بازی را تمام می‌کردیم. پرسپولیس باید طوری بازی کند که فدراسیون و داور هم نتوانند جلوی پیروزی این تیم را بگیرند. نحوه بازی پرسپولیس بسیار بد است و اصلا ربطی به داور و فدراسیون و وزارت ندارد. اصلا همه آن‌ها هم اگر دشمن پرسپولیس باشند، تیم ما باید آنقدر پر قدرت باشد که از پس آن‌ها به راحتی بر بیاید.


بعد از باخت به آلومینیوم بعضی‌ها عنوان کردند که یحیی باید از پرسپولیس برود. نظر شما در این خصوص چیست؟


من همیشه از یحیی حمایت کردم چون وظیفه ام به عنوان یک پیشکسوت همین است. یحیی مربی خوبی است و من معتقدم که بماند ولی اشتباهاتش را تکرار نکند. هم باید کادرش را با نفرات خارجی تقویت کند و هم بازیکنان طراز اولی را جذب کند. چندین بازیکن تیم هم که اصلا کیفیت ندارند را بیرون کند و بازیکن خوب بخرد./خبرورزشی

نظر شما