صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۱۸ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 13
کد خبر: ۱۲۹۴۲۱

10 هزار تهرانی در صف دریافت وام ازدواج 1401

به گفته استاندار تهران ۱۰ هزار نفر در صف دریافت وام ازدواج 1401 قرار دارند.

به گزارش راهبرد معاصر استاندار تهران با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ حدود ۹۹ هزار و ۴۰۰ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شده است گفت: ۱۰ هزار نفر در صف پرداخت وام ازدواج قرار دارند. محسن منصوری عصر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران که با حضور سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و دیگر مدیران استانی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم، جوان‌گرایی جز اولویت‌های مهم می‌باشد و در بیانیه گام دوم انقلاب نیز جوانان مورد تاکید قرار گرفته اند و تکالیفی بر عهده دستگاه‌ها گذاشته شده است.

وی عنوان داشت: موضوع ازدواج جوانان در جلسه بررسی شد، در این راستا در سال ۱۴۰۰ حدود ۹۹ هزار و ۴۰۰ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شده و ۱۰ هزار نفر نیز در صف پرداخت هستند که با تعامل با بانک‌های عامل به زودی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

استاندار تهران افزود: موضوعات مهم دیگر از جمله مسکن و اشتغال جوانان نیز مطرح شد و دستگاه‌های اجرایی مکلف به انجام کار فوق‌العاده در حوزه جوانان شدند.

منصوری سپس گفت: جوان سازی در دستگاه‌های اجرایی نیز مورد تاکید قرار گرفت تا از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی در دستگاه‌های اجرایی استفاده شود ضمن اینکه استفاده از ظرفیت جوانان در قالب دستیاران جوان مورد بررسی قرار گرفت تا با رعایت آداب و ملاحظات اداری دنبال شود.

وی تاکید کرد: متوسط انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی در استان تهران به گونه‌ای بوده که ده سال میانگین سنی مدیریتی در استان کاهش یافته است.

استاندار تهران با بیان اینکه جلسات باید به صورت مستمر برگزار شود، خاطرنشان کرد: موضوع اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان با لحاظ کردن امر آموزش نیز مورد بررسی قرار گرفت./مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: