صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 15
کد خبر: ۱۲۹۵۳۱

اسکوچیچ مصاحبه با رسانه بیگانه را تکذیب کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:من هیچ گونه گفت و گویی با این رسانه نداشته ام و موضوعات منتشر شده در این مصاحبه نیز به هیچ وجه مطرح نشده در حالی که این مصاحبه به نقل از من در بسیاری از رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش راهبرد معاصر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هیچ گونه گفتگو و مصاحبه‌ای با یکی از سایت‌های خبری که در روز‌های اخیر مصاحبه‌ای از قول منتشر کرده  نداشته است. 

اسکوچیچ در این باره به فدراسیون فوتبال گفت:من هیچ گونه گفت و گویی با این رسانه نداشته ام و موضوعات منتشر شده در این مصاحبه نیز به هیچ وجه مطرح نشده در حالی که این مصاحبه به نقل از من در بسیاری از رسانه‌ها منتشر شده است.

مصاحبه منتشر شده منتسب به این سرمربی به شرح زیر بود: 

 سیاست برای من اصلاً جذاب نیست و فقط از جنبه ورزشی به بازی‌ برابر آمریکا نگاه می‌کنم. هرگز احساس نمی‌کنیم در مقابل انگلیس از همان شروع بازی بازنده هستیم. برای حریف‌مان احترام قائل هستیم، اما از آن‌ها نمی‌ترسیم.

 آنها می‌گویند که ما را خوب نمی‌شناسند. مشکلی نیست. تا چند ماه دیگر خواهند فهمید که ما چه تیمی هستیم و چه توانایی‌هایی داریم.

 امیدوارم در بازی با امریکا توپ صحبت کند نه کینه. در کل خیلی‌ها من را دست کم گرفتند و احترامی برایم قائل نشدند، اما الان خیلی خوشحالم، چون در آزمون میدان پیروز شدم و بهترین‌ها هنوز در راه است./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: