صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 18
کد خبر: ۱۲۹۹۷۸

نحوه خرید کتاب با بن تخفیف کتاب از نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۱

مشاور قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران گفت: خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران فقط با بن‌های تخفیف صرفا در فضای مجازی قابل استفاده است.

به گزارش راهبرد معاصر، کیوان امجدیان در برنامه «تقاطع فرهنگ» که از رادیو گفتگو پخش شد، با اشاره به رفت و برگشت نمایشگاه کتاب میان شهر آفتاب و مصلی امام خمینی (ره) گفت: برگزاری چنین رویدادی نیازمند برنامه ریزی بلند مدت چندین ماهه است و چیزی نیست که بخواهیم در ۲۰ روز به زمان برگزاری دست به جا به جایی مکانی آن بزنیم.
وی افزود: به واسطه برخی اطلاعات اشتباه به مدیران شهرداری، آنان تصور کرده بودند امسال قرار است نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار شود، اما استقبال از نمایشگاه مجازی کتاب را دست مایه‌ای قرار داد و بازدید از نمایشگاه حضوری کتاب را پر رونق پیش بینی کرد. نشانه دیگر، استقبال ناشرانی است که از هم اینک تقاضای حضور در نمایشگاه حضوری را داده‌اند و این دو فاکتور، نشانه‌ای از استقبال احتمالی از این نمایشگاه است.
مشاور قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران درباره بن تخفیف خرید کتاب گفت: در حال حاضر اگر مردم بن کتاب در اختیار داشته باشند و در نمایشگاه کتاب حضور یابند، کسی بن را از آن‌ها قبول نمی‌کند و از این ظرفیت صرفاً می‌توان در فضای مجازی بهره برداری کرد.
امجدیان این مسیر را گامی نخست برای عادت دادن مردم به روش خرید مجازی کتاب بیان کرد که موجب می‌شود در نمایشگاه کتاب صرفاً بازدیدکننده و انتخاب گرِ کتاب باشند.
وی همچنین به ابعاد فرهنگی نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: ما باید به مردم نشان دهیم که به جز خرید و فروش می‌توان اتفاقات خوب دیگری را نیز در نمایشگاه رقم زد که مخاطب را ترغیب به حضور در این رویداد فرهنگی کند.

 

آموزش ثبت نام و دریافت یارانه خرید کتاب

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: