صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 26
کد خبر: ۱۳۱۱۳۰

برگزاری حضوری تمام امتحانات دانشگاه آزاد

نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی دانشگاه آزاد ابلاغ شد.

به گزارش راهبرد معاصر جواد علمائی، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «شیوه‌نامه اجرایی آزمون جامع دانشجویان دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) و نحوه امتحانات پایان نیمسال تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ ـ ۱۴۰۰» را به روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کردند.

در این دستورالعمل آمده است:

بخش کتبی (طرح سوال) آزمون جامع در تمام رشته‌ها استانی بوده، به صورت حضوری در محل های تعیین شده توسط کمیته برگزاری استان و با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.

بخش شفاهی آزمون جامع با توجه به شرایط اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت حضوری در واحد دانشگاهی یا غیرحضوری از طریق سامانه‌های آموزشی مورد تایید دانشگاه برگزار شود. در این خصوص ذخیره فایل بخش شفاهی ارزیابی جامع ضروری است.

در این شیوه نامه آمده است:

آزمون جامع (کتبی و شفاهی) تمام رشته ها در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱–۱۴۰۰ از تاریخ ۲۴ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد با لحاظ کردن شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

بر اساس بندهایی از این شیوه نامه، تمامی امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی و به صورت حضوری برگزار می شود. در خصوص نحوه امتحانات دانشجویان اتباع مراتب متعاقباً اعلام خواهد شد./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: