صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 27
کد خبر: ۱۳۱۳۰۸

بنزما: در برنابئو جادو می‌کنیم

ستاره فرانسوی باشگاه رئال مادرید معتقد است که کهکشانی‌ها در دیدار برگشت برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، دست به جادو خواهند زد.

به گزارش راهبرد معاصر آغاز دیدار دیشب تیم‌های منچسترسیتی و رئال در ورزشگاه اتحاد با گل‌های «کوین‌ دی بروینه» و «گابریل ژسوس» نفس‌گیر شروع شد و شاگردان «پپ گواردیولا» در دقیقه ۱۱ پیش افتادند اما گل دقایق پایانی «کریم بنزما» در واپسین دقایق نیمه نخست، امیدهای رئال را زنده نگه داشت.

«فیل فودن» اختلاف دو گل را برای شاگردان گواردیولا تکرار کرد و «وینیسیوس جونیور» باردیگر اختلاف را به حداقل رساند و «برناردو سیلوا» باردیگر اختلاف را به دوگل رساند اما پنالتی چیپ بنزما در دقیقه ۸۲، شاگردان «کارلو آنچلوتی» را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نگه داشت.

بنزما در گفت‌وگو با مووی‌استار گفت: مهم‌ترین موضوع این است که هرگز تسلیم نشوید و حالا هم ما باید به برنابئو برویم. به هواداران‌مان بیشتر از همیشه نیاز داریم. جادو خواهیم کرد و برنده می‌شویم.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیش از این نیز میزبان بازی‌های هیجان‌انگیزی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان بوده است. مادریدی‌ها شکست یک بر صفر رفت یک هشتم برابر پاری‌سن‌ژرمن را با هت‌تریک بنزما در خانه جبران کردند.

گل بنزما در وقت‌های اضافی دیدار برابر چلسی در یک چهارم نیز جواز صعود رئال را به نیمه نهایی امضا کرد. دبل شب گذشته بنزما بدین معنا است که مهاجم فراسنوی در این فصل از لیگ قهرمانان ۱۴ گل به ثمر رسانده است.

وینیسیوس جونیور هم‌تیمی بنزما درباره وی گفته است «او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. بیایید امیدوار باشیم که او بتواند فصل را با قهرمانی لالیگا، لیگ قهرمانان و فتح توپ طلا به پایان برساند.

بنزما در حالی پنالتی دیشب برابر سیتی را تبدیل به گل کرد که در بازی قبلی رئال برابر اوساسونا در لالیگا، دو ضربه پنالتی را از دست داده بود؛ البته این بازی با پیروزی سه بر یک رئال به پایان رسید.  

مرد فرانسوی در این‌ باره نیز گفت: اگر هیچوقت پشت ضربه پنالتی قرار نگیرید، هیچوقت هم پنالتی از دست نخواهید داد. اعتماد به نفس زیادی دارم.  

آنچلوتی در خصوص پنالتی‌زن‌های تیمش گفته است «ما هرگز در مورد تغییر زنندگان ضربات پنالتی، فکر نکرده‌ایم. به او کاملا اعتماد داریم. آنها انتظار داشتند که او توپ را به راست بفرستد اما درست وسط دروازه را هدف گرفت. ما به جادوی برنابئو، اعتماد و امید زیادی داریم.

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: