صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 28
کد خبر: ۱۳۱۳۴۸

اسامی 4 بازیکن سرلیست تمدید قرارداد پرسپولیس

مهدی ترابی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و رامین رضاییان نفرات سرلیست یحیی برای تمدیدها هستند.

به گزارش راهبرد معاصر یحیی گل‌محمدی صراحتاً اعلام کرده فعلاً لیست ورودی و خروجی ندارد. یحیی فصل قبل هم صبر کرد تا مسابقات تمام شود و بعد از آن گفت کدام بازیکنان بمانند، کدام نفرات بروند و چه بازیکنانی جذب شوند. گل‌محمدی تأکید کرده که الان در فاصله شش هفته مانده تا پایان فصل هیچ مربی عاقلی لیست ورود و خروج نمی‌دهد که حرفش کاملاً منطقی است.

 با این حال او از مدتی قبل به باشگاه اعلام کرده که فعلاً قرارداد چهار بازیکن مهم تیمش را تمدید کنند. مهدی ترابی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و رامین رضاییان نفرات سرلیست یحیی برای تمدیدها هستند.

او در گام اول از باشگاه خواسته با اینها تمدید شود و بعد سراغ گروه بعدی بروند اما باشگاه پرسپولیس هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد این نفرات انجام نداده است. این انفعال مدیریت باشگاه در قبال بازیکنان مهم و ملی‌پوش، کادر فنی را بشدت نگران کرده که اتفاقات فصل قبل تکرار شود و همان طور که بازیکنان مهمی مثل نوراللهی، کنعانی و مغانلو براحتی جدا شدند بازیکنان مهم و تأثیرگذار این فصل هم جدا شوند.

بعد از مصاحبه یحیی در خصوص انفعال و سکون نگران کننده مدیریت باشگاه پرسپولیس حالا همه منتظر واکنش درویش هستند هر چند بعید است او فعلاً حرفی برای گفتن داشته باشد و تا نهایی شدن توافق با یکی از بازیکنان مهم و ملی پوش شاید مصاحبه‌ای از درویش نبینیم. البته از آنجا که توافق با هر یک از بازیکنان مورد اشاره برای تمدید، پروسه پیچیده‌ای خواهد داشت فعلاً نباید منتظر خبری خوش از سوی مدیرعامل پرسپولیس باشید!/خودروتک

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: