صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 04
کد خبر: ۱۳۲۱۲۰

شاگردان مجیدی به دنبال فرار بزرگ به سوی قهرمانی

تیم استقلال امروز در حساس‌ترین بازی فصل خود در رقابت‌های لیگ برتر در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود.

به گزارش راهبرد معاصر آبی‌پوشان پایتخت با هدایت فرهاد مجیدی امروز از ساعت ۱۸.۳۰ در حالی میهمان شاگردان محرم نویدکیا هستند که تا قبل از هفته بیست‌وپنجم تنها تیم شکست‌ناپذیر لیگ بوده‌اند و باید دید که در اصفهان می‌توانند به این رکورد ادامه دهند. 

صدرنشین ۵۶ امتیازی لیگ برتر در صورت پیروزی مقابل سپاهان گام بزرگی به سوی قهرمانی برمی‌دارند، اما مطمئنا شاگردان مجیدی در اصفهان کار سختی برابر تیم نویدکیا خواهند داشت.

از طرف دیگر تیم سپاهان که در ابتدای فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ به شمار می‌آمد رفته رفته افت کرد و هم ‌اکنون با ۴۵ امتیاز و اختلاف یازده امتیازی نسبت به استقلال در رده سوم جدول‌ رده‌بندی قرار دارند.

 

 

انتظار می‌رود که استقلال با ترکیب متفاوتی نسبت به بازی نساجی به مصاف سپاهان برود:

سیدحسین حسینی امروز در چارچوب دروازه استقلال قرار خواهد گرفت تا بتواند روند کلین‌شیت‌هایش را ادامه دهد.

 

 

در غیاب رافائل سیلوای محروم، محمد دانشگر یک‌بار دیگر به ترکیب اصلی باز خواهد گشت و در کنار روزبه چشمی و عارف غلامی قلب دفاع استقلال را تشکیل می‌دهند. 

جعفر سلمانی و صالح حردانی به ترتیب وینگرهای چپ و راست تیم مجیدی خواهند بود و در میانه میدان زبیر نیک‌نفس و مهدی مهدی‌پور یک‌بار دیگر از ابتدا در کنار هم‌بازی می‌کنند.

امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد نیز زوج خط حمله استقلال را تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان:

سید حسین حسینی – محمد دانشگر – روزبه چشمی – عارف غلامی – مهدی مهدی‌پور – زبیر نیک‌نفس – صالح حردانی – جعفر سلمانی – امیرحسین حسین‌زاده – کوین یامگا – رودی ژستد

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: