صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 04
کد خبر: ۱۳۲۱۴۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

خبر خوش برای بازنشسته های تامین اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران از افزایش مبلغ وام پرداختی به بازنشستگان این سازمان خبر داد.

علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران از افزایش مبلغ وام پرداختی به بازنشستگان این سازمان خبر داد و گفت: امسال تعداد بیشتری از بازنشستگان می‌توانند این وام را دریافت کنند.

او در مورد وام قرض‌الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: کانون عالی بازنشستگان پیگیری‌های لازم را برای افزایش مبلغ وام بازنشستگان این سازمان انجام داده است.

دهقان‌کیا با اشاره به اینکه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی چند روز قبل موافقت خود را با این افزایش اعلام کرده است، گفت: امیدواریم شرایط و اعتبار لازم برای پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی به بازنشستگان هر چه زودتر مهیا شود.

 

 

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران ادامه داد: سال گذشته حدود ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان سراسر کشور وام ۷ میلیون تومانی را دریافت کردند که البته پرداخت وام طی چند مرحله انجام شد و امسال قرار است علاوه بر افزایش مبلغ، شرایطی فراهم شود که تعداد بیشتری از بازنشستگان بتوانند این وام را دریافت کنند.

دهقان‌کیا همچنین در خصوص سفرهای زیارتی بازنشستگان اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا طرح اعزام زائران به سفرهای زیارتی و سیاحتی متوقف شده بود که این طرح مجدداً قرار است از سر گرفته شود.

 

 

به گفته وی، کانون عالی بازنشستگان پیگیری‌های لازم برای محقق شدن این طرح را هم انجام داده است.

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
خیلی زحمت کشیدید فقط مواظب باشید زیادی زحمت نکشید ممکن کشش پاره شه اون موقع خیلی براتون بد میشه برید یکم سخنان امام خمینی را با دقت گوش کنید به امق فاجعه ای که ممکن سرتون بیاد میشوید...... زیادی این مردمو دست کم نگیرید
بازنشسته معترض
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
نمیدونم اسمش را بی لیاقتی بی کفایتی یا خیانت در حق قشر بازنشستگان بزارم مگر کل بازنشستگان تامین اجتماعی زیر نظر کانون نیستند مگر جز این ملت نیستند که چند دستگی درست کردند با وجود این همه گرانی و مشکلات که همه مردم را گرفتار کرده چرا فقط به استان تهران بعضی خدمات را میدهند البته اگر بشه اسمش را خدمات بزاری چون مبلغ ده میلیون با این وضع تورم یعنی هیچ . چرا سایت ثبت نام این مبلغ ناچیز برای بقیه استانها مثل البرز و ... باز نمیشه
از قدیم گفتند سیر از گرسنه خبر نداره .
بازنشسته تامین اجتماعی
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
چرا این وامها رو شهرستانها و استان پرداخت نمی‌کنند پس بودجه شهرستانها رو کی میخوره خدا علی بکنه خیر نبیند
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
درپاسخ به رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران
وام بازنشستگان افزایش پیدا کرد، و این درحالی است که وام 7، 10، 50 و 100 میلیون تومانی بدون ضامن را تاکنون به بازنشستگان تامین اجتماعی دیگر شهرهای کشور ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند چرا؟