صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 07
کد خبر: ۱۳۲۴۷۵

عده‌ای آرامش پرسپولیس را نمی‌خواهند

معاون اجرایی جدید باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه عده‌ای دنبال بر هم زدن آرامش پرسپولیس هستند حاشیه‌ای را مطرح می‌کنند اما اجازه نخواهیم داد که آرامش تیم بر هم بریزد.

به گزارش راهبرد معاصر  محمد محمدی در مورد انتخابش به عنوان معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه تشکر می‌کنم که به من اطمینان کردند و از تمام پیشکسوتان و بزرگ ترها هم بابت حضور در این باشگاه رخصت می‌گیرم.

وی در مورد انتقاداتی که نسبت به حضورش در پرسپولیس مطرح می‌شود، افزود: من پیش از این که حکمم صادر شود کارم را آغاز کردم. مطمئنا با تمام وجود کار خودم را می‌کنم تا هیچ حقی از هواداران میلیونی و باشگاه بزرگ پرسپولیس تضییع نشود. تلاش می‌کنیم همه در کنار هم کارها را پیش ببریم تا آرامش به پرسپولیس بیاید.

« هواداران پرسپولیس به شدت پیگیر وضعیت پرونده بازیکن گابنی گل گهر هستند تا رای شکسته شود و امتیازاتی که از سوی کمیته انضباطی به استقلال داده پس گرفته شود.» محمدی در پاسخ به این پرسش گفت:‌ خدا را شکر اتفاقات مثبتی رقم خورده و کمیته استیناف با توجه به مستندات جدیدی که دریافت کرده بررسی این پرونده را از سر گرفته است. امیدواریم این اتفاق رخ دهد و یک رای کاملا عادلانه را از سوی کمیته استیناف شاهد باشیم و امیدوارم حق به حقدار برسد.

معاون اجرایی جدید باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی عنوان کرده بود که پرسپولیس از نظر مالی شرایط خوبی ندارد و اعضای این تیم کمترین میزان دریافتی را داشته‌اند، تصریح کرد: خدا را شکر از زمان حضور رضا درویش در پرسپولیس منابع مالی خوبی هم ایجاد شده و مشکلی از این نظر وجود ندارد. به طور حتم همه تلاشمان را می‌کنیم تا آرامش لازم را ایجاد کنیم تا تیم به سمت ششمین قهرمانی متوالی گام بردارد.

محمدی در مورد آخرین وضعیت بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی که موجب نگرانی هواداران شده است، گفت:‌یکسری دیونی است که به عهده باشگاه است و پرونده استوکس هم از همان پرونده ها است. در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات قرار نداریم که باز یا بسته بودن پنجره تاثیرگذار باشد. هنوز پنج بازی تا پایان فصل باقی مانده و اجازه نمی‌دهیم که این مشکل تا نقل و انتقالات برای تیم خطرساز شود.  متاسافنه عده‌ای دنبال بر هم زدن آرامش پرسپولیس هستند اما هرگز اجازه نخواهیبم داد تا این مشکلات برای پرسپولیس خطر ایجاد کند.

وی در مورد پرونده رادوشوویچ هم گفت: یکسری مستندات جدید تهیه و ارائه کردیم تا بتوانیم تا حد ممکن این بدهی را کاهش دهیم.

معاون اجرایی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی اینم تیم در لیگ برتر هم گفت: همه تلاش می‌کنیم که آرامش تیم حفظ شود و تیم بدونه دغدغه کارش را پیش ببرد تا بتوانیم امسال نیز موفق ظاهر شویم.

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: