صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 10
کد خبر: ۱۳۲۹۸۲

واریز سهم الشرکه صندوق ذخیره فرهنگیان به حساب بازنشستگان بهمن ۱۴۰۰

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال سهم‌الشرکه به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم بهمن تا اول اسفند ۱۴۰۰ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد.

جواد نوری مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال سهم‌الشرکه به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم بهمن تا اول اسفند ۱۴۰۰ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد.

وی تصریح کرد: مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی سهم تعهدات دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که به حساب ۲۶۰۲ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است.

نوری افزود: این رقم، همه دریافتی فرهنگیان مذکور نیست، زیرا سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ پس از برگزاری مجمع عمومی منتهی به تاریخ مزبور و تصویب صورت‌های مالی و تسهیم سود بین اعضا، به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

نوری با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۸۷ درصد از فرهنگیان عضو مؤسسه هستند، تأکید کرد: سایر فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند می‌توانند در اسرع وقت نسبت به عضویت در مؤسسه اقدام کنند تا از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره‌مند شوند.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: