صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 10
کد خبر: ۱۳۳۰۳۱

هواشناسی فردا/سامانه بارشی جدید پایان هفته وارد کشور می‌شود

فردا چهارشنبه بارش‌ها در مناطقی از جمله دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

به گزارش راهبرد معاصر کارشناس هواشناسی گفت: پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود و در روز‌های پایانی هفته شاهد بارش‌های بهاری در نیمه شمالی کشور خواهیم بود.
فریبا گودرزی گفت: فردا چهارشنبه بارش‌ها در مناطقی از جمله دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

او می گوید: از روز پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد و در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور امشب و فردا شرایط برای تشکیل گرد و خاک روی کشور عراق مهیا است و در این دو روز پدیده گرد و غبار برای استان‌های غربی و جنوب غربی کشور هم دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی امروز هشدار در سطح نارنجی برای تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور صادر کرده است./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: