صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 11
کد خبر: ۱۳۳۱۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

دولت گام آخر رتبه بندی معلمان را با مدیریت صحیح بردارد

حسین پور، نماینده مردم سردشت در مجلس گفت: دولت باید با مدیریت صحیح و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گام آخر رتبه بندی را بردارد.

به گزارش راهبرد معاصر، کمال حسین پور در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آموزش و پرورش در هر کشور آینه تمام نمای آینده آن کشور و معلم در فرهنگ ایرانی- اسلامی دارای جایگاهی بالا و شایسته است.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مهم و به حق فرهنگیان رتبه بندی بود که به همت دولت و مجلس انقلابی اکنون در شرف اجرا است و دولت باید با مدیریت صحیح و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گام آخر رتبه بندی را به شکلی بردارد که فضای آموزشی کشور با آرامش در مسیر تربیت نسل انقلابی، شجاع و توانمند قرار گیرد.

وی افزود: این نکته را باید در نظر بگیریم که دغدغه اصلی معلم حرمت جایگاه آن‌ها است نه معیشت و رهبر معظم انقلاب از معلمان به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور یاد کردند و ما به عنوان مجلس انقلابی برای آن‌ها چه کرده ایم.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سید هاشم رفیعی
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
من با حقوق از کار افتادگی سه ملیون وچهار صد مستمر بگیر الان ۴ سال یارانه من قطع کردن وهیچ رسیدگی نکردن الان هم این یارانه جدید هم برام واریز نکردن یعنی من درامد خوبی دارم پس به کیا میدن این یارانه را
ناشناس
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
آقاجان دولت مگه بجز گند زدن کار دیگه ای هم میتونه انجام بده؟بیخیال بابا.10 سال برای سامان دادن کمه؟چطور تا پلک میزنیم اجناس گرون میشه؟فقط واسه گوه زدن در مملکت میتونن بسرعت عمل کنن.توروخدا بذاربد افسانه ی رتبه بندی رو فراموش کنن ملت.
h
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
فقط مواظب باشه نگوزه چون خیلی خودش را علاف رتبه بندی کونی کرده