صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۵۳
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 16
کد خبر: ۱۳۳۹۹۰

عذرخواهی یحیی گل محمدی از هواداران پرسپولیس

یحیی گل محمدی: تمام مسئولیت فنی تیم را بر عهده می‌گیریم

بازیکنان پرسپولیس با وجود باخت مقابل سپاهان و از دست دادن عنوان قهرمانی پس از 5 فصل پیاپی کوچکترین واکنشی به این شکست نداشتند.

به گزارش طرفداری، در حالی که یک عذرخواهی ساده از سوی یحیی گل محمدی، دستیارانش و بازیکنان پرسپولیس می توانست برای هواداران ناراحت و خشمگین پرسپولیس کمی قابل توجه باشد، اما سرخ ها هیچ واکنشی نداشته و آن ها نه در فضای مجازی و نه در مصاحبه رسمی با رسانه ها بابت این نتایج عجیب و غریب هیچ گونه عذرخواهی نکردند.

سرخ پوشان بعد از سوت پایان داور بازی پرسپولیس - سپاهان بسیار راحت و عادی زمین بازی را ترک کرده و بدون این که حتی در ظاهر چهره ناراحتی داشته باشند یا حتی روی زمین دراز کشیده باشند، زمین بازی را ترک کردند.

آن هم در حالی که پس از 5 فصل آقایی در فوتبال ایران در پایان هفته 27 قافیه قهرمانی را به رقیب سنتی شان باختند، آن هم با اختلاف 9 امتیاز. در نشست خبری بعد از مسابقه هم خبری از عذرخواهی از سوی حمید مطهری نبود و او مثل همیشه سعی داشت در کنفرانس‌های مطبوعاتی حرف‌های «قشنگ قشنگ» بزند و صحبت از تدارک و کار مؤثر خود برای هر بازی بکند و درنهایت نیز مدعی شد حساب همه چیز را کرده‌ بودند جز اشتباهات فردی بازیکنان! صحبت های تکراری که هیچ گاه باعث کامیابی پرسپولیس در این فصل نشد و بیشتر نمکی بوده بر زخم هواداران متعصب این تیم. این گونه بود که مطهری از همه چیز گفت جز عذرخواهی و یحیی گل محمدی هم که سکوت کرد.

در نهایت نیز کاروان تیم پس از صرف شام راهی فرودگاه شدند و به تهران برگشتند و دیروز نیز در تمرین حضور پیدا کردند و هیچ کدام نه مصاحبه کردند و نه در فضای مجازی حتی کلمه ای بر زبان نیاوردند که نشان دهنده عذرخواهی آن ها بابت این نتایج باشد.

به راستی میلوینها هوادار پرسپولیس پس از 5 سال قهرمانی پیاپی و آقایی در فوتبال ایران با بدترین شرایط و رسیدن به فینال آسیا با 13 بازیکن، در این مقطع حتی شایسته یک عذرخواهی ساده از سوی کادرسرپرستی، سرمربی، مربیان و بازیکنان فعلی نبود؟

برچسب ها
نظر شما