صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۴۷
  • سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Tuesday 14 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 17
کد خبر: ۱۳۴۰۹۴

وضعیت بورس در پایان معاملات امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

شاخص کل بورس امروز با ۲۲ هزار و ۲۲۵ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۶۰۶ هزار واحد صعود کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، شاخص کل بورس امروز با بیش از ۲۲ هزار واحد افزایش کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را پس از مدت‌ها دوباره فتح کرد.

 

 شاخص کل بورس امروز با ۲۲ هزار و ۲۲۵ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۶۰۶ هزار واحد صعود کرد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۱۴۱۱ واحد کاهش یافت و در رقم ۴۴۷ هزار و ۸۱۲ واحد ایستاد. در این بازار ۹۲۲ هزار معامله به ارزش ۷۳ هزار و ۴۰۵ میلیارد ریال انجام شد.


پتروشیمی پارس، معدنی و صنعتی گلگهر، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت تبریز و فولاد خوزستان نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

 

شاخص کل فرابورس هم در معاملات امروز با ۶۹ واحد افزایش به رقم ۲۱ هزار و ۶۸۹ واحد رسید. در این بازار ۴۵۹ هزار معامله به ارزش ۳۲ هزار و ۱۵۳ میلیارد ریال انجام شد.

 

سنگ آهن گوهرزمین، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین، گروه توسعه مالی مهرآیندگان، مجتمع جهانی فولاد سیرجان و پویا زرکان آبدره نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فرابورس ایران نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند./ ایسنا

نظر شما