صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۴۸
  • چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 03 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 12
کد خبر: ۱۳۴۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

واکنش ژوله به انتقادات از سفر رامبد جوان و همسرش به کانادا

امیرمهدی ژوله در پستی اینستاگرامی به انتقاداتی که این روزها از رامبد جوان و همسرش برای سفر به کانادا و به دنیا آمدن فرزندشان در آن کشور می‌شود پاسخ داد.

به گزارش راهبرد معاصر ، در پی سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا برای اکران فیلمشان در این کشور، که با زمان به دنیا آمدن فرزندشان همزمان شده است و عده‌ای آن را بهانه‌ای برای تولد فرزند این زوج هنرمند در کشور کانادا می‌دانند و این روزها واکنش‌های بسیاری به این موضوع در فضای مطبوعات و فضای مجازی صورت گرفته، امیرمهدی ژوله در پستی اینستاگرامی نوشت:

«میدونید چرا یکی میگه مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم شما خیلی خوبید؟

چون رسالت برنامه خندوانه این تعریف شده که به مردم غمگین و گرفتار و افسرده و "گریه بلد"سرزمینش، شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده.

میدونید چرا یکی میره بچه ش رو خارج از ایران به دنیا بیاره؟

چون رسالت پدریش این تعریف شده که به بچه ش شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده و نذاره اون غمگین و گرفتار و افسرده و "گریه بلد" بار بیاد.

اگر از جایی که به دنیا اومدیم ناراحتیم یقه پدرمون رو بگیریم.

اگر از جایی که بچه مردم به دنیا میاد ناراحتیم یقه روان پزشک مون رو بگیریم.»

منبع : خبر انلاین

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک هموطن معمولی
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
آقای ژولی پولی زر مفت نزن.تو خودت مشکل روانی افسردگی و ... داری به کل ملت تعمیم نده. وای بحال مملکتی که هنرمندش تو باشی. تو حتما برو یقه باباتو بگیر...
ناشناس
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
اگر هم اتفاقی زمان به دنیا امدن فرزند شما با اکران فیلم یکسان بوده باشد باز ربطی به کشف حجاب زنتان ندارد ربطی به گرفتن تابعیت کانادایی برای فرزندتان ندارد پس دروغ نگویید هیچ کس را نمی توانید فریب دهید هم چنین اگر مردی راضی نباشد زن نمی تواند بی حجاب بگردد و هم چنین خیلی بی غیرت هستی و دیگر در ایران و تلویزیون جایی نداری و اگر هم در کانادا ماندی نفرین ملت ایران بدرقه راحت
مجید
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ایشون با این روش نه تنها از اقای رامبد جوان دفاع نکرده اند بلکه ایشون تخریب کردند و به کل مردم ایران نیز توهین کرده اند. کاش یاد بگیرند کجا باید سکوت کنند کجا نطق.
ایشون باید بفهمه بهترین تخریب بد دفاع کردن است. چون اقای رامبد جوان هم خودش صبور و هم برای سفرش دلایل خودش داره که اگر صلاح بدونه بیان می کند.
س،ی،ا
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
با سلام بنطرم رامبد جوان و همسرش اشتباه کردند و باید بپذیرند که چرا فکر میکنیم کشورهای دیگه حتما از ما بهترند و دیگر هنرمندان نباید این قضیه رامبد را بی اشکال بدانند باعث شرم است.
رسول نصر
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
عجب موجود نافهم و غریبی!
وای به حال ما با این به اصطلاح هنرمندان!!!