صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 21
کد خبر: ۱۳۴۵۹۶

راهنمای دریافت سوالات کنکور ۱۴۰۱

هر چقدر به روزهای برگزاری کنکور 1401 نزدیک می‌شویم، تب و تاب روزهای پایانی بیش.تر می‌شود. در این ماراتن، کسی برنده است که هر چقدر که به خط پایان نزدیک می‌شود، انرژی و انگیزه‌اش بیشتر شود

به گزارش راهبرد معاصر؛ کسی که خسته نشود و نفس‌هایش به شماره نیفتد. اگر شما هم داوطلب شرکت در ازمون سراسری هستید، برای دریافت سوالات کنکور 1401 ، این مقاله را تا انتها بخوانید.

 

 

 

زمان و نحوه برگزاری کنکور 1401

کنکور 1401، به تفکیک گروه‌های آزمایشی از روز چهارشنبه 8 تیر تا شنبه 11 تیر برگزار می‌شود. داوطلبان در ماه پایانی باید تمام توجه خود را به اخبار و اطلاعات لازم جلب کنند. کارت ورود به جلسه کنکور سراسری، چند روز پیش از برگزاری کنکور، در وب سایت سازمان سنجش قابل دریافت است. تمام داوطلبان باید کارت را دریافت و حوزه امتحانی خود را به خوبی شناسایی کنند. اگر در شهر بزرگی مثل تهران زندگی می‌کنید، بهتر است چند روز قبل از برگزاری آزمون، محل برگزاری را شناسایی و مسیر و نحوه رفت و آمد خود را تعیین کنید.

تمام این نکات به شما کمک می‌کند در روز برگزاری آزمون تنها با استرس سوالات و نحوه پاسخگویی با آن‌ها مواجه باشید.

 

در روزهای باقیمانده چه کار کنیم؟

اغلب کارشناسان توصیه می‌کنند در روزهای باقیمانده از یادگیری مطالب جدید خودداری کنید و تنها به مرور مطالب قبلی بپردازید. توصیه ما به شما این است که با دریافت سوالات کنکور رشته خود در سال‌های قبل، چند آزمون شبیه سازی شده را برای خود تدارک ببینید. شرکت در این آزمون‌ها به شما کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت خود را بیشتر بشناسید. اما دیگر وقتی برای رفع نقاط ضعف باقی نمانده، تنها باید نقاط قوت خود را پرورش دهید. می‌توانید از نکات و خلاصه‌برداری‌هایی که در این چند ماه داشته‌اید استفاده کنید. این خلاصه‌برداری‌ها را در روزهای پایانی مرور کنید.

 

دریافت سوالات کنکور 1401

سوالات کنکور 1401، ساعاتی پس از برگزاری هر آزمون در وب سایت سازمان سنجش و سپس در سایت پی سی کنکور آپلود می‌شود.

 

کنکور تجربی 1401

سوالات کنکور تجربی در دو دفترچه عمومی و اختصاصی توزیع می‌شود.170 سؤال از دروس اختصاصی زمین شناسی،‌ ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی است.100 سؤال نیز از دروس عمومی ادبیات فارسی، عربی، دین و زندگی و زبان انگلیسی خواهد بود.

دانلود سوالات کنکور 1401 تجربی  (ساعاتی پس از اتمام آزمون این لینک قابل دانلود خواهد بود).

 

کنکور ریاضی 1401

سوالات کنکور گروه ریاضی شامل 125 سؤال اختصاصی از سه درس ریاضی، فیزیک و شیمی خواهد بود.100 سؤال نیز در دفترچه عمومی از دروس ادبیات، عربی، دین و زندگی و زبان انگلیسی توزیع خواهد شد.

دانلود سوالات کنکور 1401 ریاضی  (ساعاتی پس از اتمام آزمون این لینک قابل دانلود خواهد بود).

 

کنکور انسانی 1401

کنکور انسانی مانند سال‌های گذشته با دو دفترچه سوالات اختصاصی و عمومی انجام می‌شود. 180 سؤال از نه درس اختصاصی ریاضی، اقتصاد، زبان و ادبیات فارسی، تاریخ و جغرافیا، علوم اجتماعی، فلسفه و منطق، عربی و روانشناسی خواهد بود.100 سؤال نیز از دروس عمومی فارسی، عربی، زبان انگلیسی و دین و زندگی است.

دانلود سوالات کنکور 1401 انسانی  (ساعاتی پس از اتمام آزمون این لینک قابل دانلود خواهد بود).

 

سخن آخر

اگر هنگامی که این مقاله را مطالعه می‌کنید چند روزی تا کنکور سراسری فرصت دارید، سعی کنید وقت باقیمانده را به مرور دروس خود اختصاص دهید. آرامش داشته باشید. می‌توانید از هوای بهاری استفاده کنید و گاهی برخی دروس خود را در پارک و فضای باز مطالعه کنید.

اگر کنکور را پشت سر گذاشته‌اید، به راهنمای دریافت سوالات کنکور 1401 مراجعه و سوالات را دانلود کنید. تمام سوالات را بررسی و اشکالات خود را پیدا کنید. اگر در کنکور موفق شدید که به شما تبریک می‌گوییم. در غیر این صورت هم باید بدانید، شما هنوز فرصت‌های زیادی برای موفق شدن دارید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: