صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 22
کد خبر: ۱۳۴۶۸۴

می‌خواهید ٣ - ٠ به نفع تراکتور شود؟

حواشی بازی نیمه‌تمام تراکتور و پرسپولیس همچنان ادامه دارد و حالا آدم چیزهایی از تبریز می‌شنود که تشخیص شوخی یا جدی بودن‌شان سخت است.

به گزارش راهبرد معاصر: حواشی بازی نیمه‌تمام تراکتور و پرسپولیس همچنان ادامه دارد و حالا آدم چیزهایی از تبریز می‌شنود که تشخیص شوخی یا جدی بودن‌شان سخت است. مثلا استاندار آذربایجان شرقی گفته: «اقدام ناشایست کاپیتان و برخی بازیکنان تیم پرسپولیس محکوم است و اخلاق ورزشی و مقررات حرفه‌ای ایجاب می‌کرد با خویشتنداری، از رفتارهای تحریک‌آمیز خودداری می‌کردند.» به هر حال میلیون‌ها نفر از پای گیرنده‌های تلویزیونی به طور مستقیم تماشاگر بازی بودند. آنها حتما دیده‌اند که واکنش عالیشاه به سنگ‌پرانی‌ها در میانه‌های نیمه دوم صورت گرفت، در حالی که پرتاب سنگ حتی در همان دقایق ابتدایی هم مانع از ارسال درست ضربات کرنر می‌شد.


همینطور میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل تراکتور هم گفته: « کجای دنیا بازیکنان حریف با حرکات دست و پرتاب‌کردن سنگ به تماشاگران تیم میزبان توهین می‌کنند؟ ترابی با پرتاب سنگ باعث مصدومیت عبدالله ناصری شد و امید عالیشاه نیز به‌سمت هواداران ما سنگ پرتاب کرده و باعث تهییج سکوها و ایجاد تنش در بازی شد. در شأن تیم پرسپولیس نبود که به‌خاطر ترس از دست دادن نایب‌قهرمانی، ناجوانمردانه از زمین فرار کند.» این اظهارات شگفت‌انگیز است، چرا که پای هیچ جامی در میان نبوده و در فصلی که لیگ قهرمانان آسیا هم وجود ندارد، نایب‌قهرمانی نیز حایز ارزش چندانی نیست. ادبیات مسوولان تراکتور طوری است که انگار انتظار دارند بازی سه بر صفر به نفع آنها شود. اصلا گیریم که این اتفاق بیفتد، اما باور کنید این قبیل توجیه کردن‌ها کمکی به تراکتور نمی‌کند. تا وقتی که به جای اصلاح اشتباه دنبال توجیه و فرافکنی باشیم، وضع بدتر و بدتر خواهد شد. کاش یک روز همه ما این را بفهمیم./ گل

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: