صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 24
کد خبر: ۱۳۵۱۵۹

خبر مهم درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس گفت: در حال حاضر جمع کثیری از بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند که وزارت آموزش و پرورش باید به این موضوع ورود کند.

به گزارش راهبرد معاصر،کمال حسین‌پور با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش، پاداش پایان خدمت فرهنگیان را پرداخت نمی‌کند، اظهار داشت: متاسفانه وزارتخانه به این دغدغه فرهنگیان رسیدگی نمی‌کند تا یک بار برای همیشه مشکل تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان به صورت اصولی مرتفع شود.

وی تصریح کرد: به پشتوانه قوانین متعدد، پاداش بازنشستگی به نوعی حمایت از کارکنان دولتی است که پس از سال‌ها خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: همچنین متأسفانه در این حوزه نیز، فرهنگیان با مشکل مواجه هستند و همه ساله صدای اعتراض فرهنگیانی که بازنشسته می‌شوند از تأخیر و عدم پرداخت پاداش پایان خدمت، به گوش می‌رسد.

حسین‌پور با اشاره به اینکه فرهنگیان نگران تورم افسارگسیخته و کاهش قدرت خرید خود هستند اظهار داشت: از سوی دیگر آنان بر اساس وعده‌های مسئولان، برای خود تعهدات مالی ایجاد کرده‌اند پس باید پاداش پایان‌خدمت فرهنگیان پرداخت شود و وزارت آموزش و پرورش به این دغدغه فرهنگیان رسیدگی کند.

وی تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش باید برای هماهنگی با سایر دستگاه‌ها برای پرداخت پاداش پایان‌خدمت فرهنگیان تحرک و پویایی لازم را داشته باشد./تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: