صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۲۶
  • چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
  • Wednesday 22 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 29
کد خبر: ۱۳۵۸۳۲

ترکیب پرسپولیس مقابل شهر خودرو امروز ۸ خرداد ۱۴۰۱+ ساعت دقیق بازی

پرسپولیس در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر امروز ۸ خرداد ۱۴۰۱ به مصاف شهر خودرو می‌رود در ادامه این خبر ترکیب پرسپولیس و ساعت دقیق دیدار پرسپولیس و شهر خودرو را بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم پرسپولیس در چارچوب بازی های هفته ۲۹ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱  به مصاف پدیده شهر خودرو خواهد رفت این بازی در فته گذشته دو بار به دلیل الودگی هوا لغو شد اما نهایتا امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. 

 

ساعت بازی پرسپولیس – شهرخودرو امروز 8 خرداد 1401

 پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، که در این فصل جدال بر سر این عنوان ارزشمند را به استقلال واگذار کرده، در هفته بیست و نهم به مصاف تیم قعرجدولی شهرخودرو می‌رود. این بازی که قرار بود هفته گذشته برگزار شود به دلیل شرایط بد هوایی تهران به تعویق افتاد.

 

بعد از تعویق‌های مکرر، این دیدار قرار است امشب یکشنبه، ۸ خرداد، و از ساعت ۲۰.۰۰ برگزار شود. نکته‌ای که این دیدار را جذاب می‌کند رقابت پرسپولیس برای رسیدن به رتبه دوم جدول و فرار شهرخودرو برای سقوط به دسته پایین‌تر است. شهرخودرو در صورت شکست خوردن در این بازی از لیگ برتر سقوط می‌کند و به لیگ یک می‌رود.

 


ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با پدیده شهر خودرو

حامد لک، علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، حامد پاکدل و شرزود تمیروف

 

 

 

 

نظر شما