صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 30
کد خبر: ۱۳۶۰۷۲

یک زن رئیس باند دزدان خانه‌های کرج بود

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سه عضو باند سرقت منزل در این استان خبر داد.

به گزارش راهبردمعاصر، سرهنگ محمد نادر بیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند سرقت منزل و ایجاد نارضایتی عمومی در استان، بلافاصله کارگروه ویژه‌ای از کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی ردپایی از یک زن در این سرقت یافتند که با بررسی‌های بیش‌تر مشخص شد که یک خانم سابقه دار با همدستی ۲ مرد اقدام به سرقت از منازل کرده است.

سرهنگ نادربیگی ادامه داد: پس از شناسایی سارقان، اقدامات برای دستگیری آن‌ها به صورت شبانه روزی آغاز شد، که طی رصد‌های انجام شده فرد سارق دستگیر و با مشاهده شواهد و مدارک به همدستی با ۲ مرد اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی اظهار داشت: با هماهنگی قضائی هر ۳ متهم دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل که در تحقیقات پلیسی و مواجهه با مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به چندین فقره سرقت در استان اقرار کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه ۵ نفر از مالباختگان در این راستا شناسایی شدند خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند./جامعه ۲۴

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: