صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 01
کد خبر: ۱۳۶۴۵۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

اقدام عجیب در رتبه بندی فرهنگیان/ همه فرهنگیان در رتبه یک قرار می‌گیرند!

در آخرین خبر از رتبه بندی معلمان به نقل از منابع آگاه و عضو شورای عالی آموزش و پرورش به علت کمبود بودجه می‌خواهند همه فرهنگیان را در رتبه یک قرار دهند.

به گزارش راهبردمعاصر،در آخرین خبر از رتبه بندی معلمان به نقل از منابع آگاه و عضو شورای عالی آموزش و پرورش به علت کمبود بودجه می‌خواهند همه فرهنگیان را در رتبه یک قرار دهند.مریم رنگ‌آمیز طوسی عضو شورای عالی آموزش و پرورش در این نشست درباره تغییرات رتبه‌بندی معلمان گفت: خواسته فرهنگیان در ابتدای کار اعلام شد، آن‌ها می‌خواستند حقوقشان همانند سایر کارکنان دولت باشد یعنی ابتدا معیشت معلمان تأمین شود و بعد کیفیت آموزشی تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: خواسته فرهنگیان افزایش حقوق است، چون نسبت به سایر کارکنان دولت حقوق پایین‌تری دریافت می‌کنند، این خواسته با این روش رتبه‌بندی محقق نمی‌شود.

طوسی ادامه داد: فرهنگیان می‌گویند اختلاف حقوق آن‌ها با اساتید دانشگاه ۲۰ درصد باشد، اما این موضوع در رتبه‌بندی محقق نشد و به علت بودجه اندکی که به آن اختصاص داده‌اند، می‌خواهند همه فرهنگیان را در رتبه یک قرار دهند./کانال بخشنامه

مطالب مرتبط
نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
درود بر شما
واقعا ۸۰ درصد هیئت علمی برای فرهنگیان عزیز چه شد؟؟؟
ازاده
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
معلمان عزیز تاشهرویورصبرمیکنند.اول مهرهم بااجرای رتبه بندی سرکلاس حاضرمیشوند.حالا یه پیشنهاد.قبول شما بودجه ندارید.به کل معلمان رسمی وپیمانی وقراردادی یه مبلغ معین اضاف کنید.مثلا ۳ملیون بددن درنظرگرفتن سابقه وسنوات.
ناشناس
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
مارتبه یک رو نمیخوایم
به چه دردی مبخوره،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!بعد اینهمه قیل وقال که بقال وچقال همه دارن از رتبه بندی میگن,حالا رتبه یک،نقطه سر خط
محمد
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
با اینکاری که بااعصاب و روان معلمین کردن
خدا به داد اول مهر و دانش آموزان برسه
یعنی آموزش و تعطیل کردن
نا شناس
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
همه در این کشور طبق میل خودشون حیف ومیل میکنن به فرهنگی بدبخت رسیدنی بودجه کم میاد در حالی که معلم بد بخت با حقوق دریافتی هزینه درمان جانی رو که در این راه گذاشته نمی تونه جبران کنه چرا همهی بهانه ها برا معلم بدبخت مونده
ناشناس
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
دولت قصد ندارد رتبه بندی معلمان را اجرا کند چون از نظر دولت نسل آینده نباید در تراز جمهوری اسلامی و بر اساس نظام معیار اسلامی تربیت شود. تا در جنگ فرهنگی و شاختی دشمنان این مرزو بوم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی غلبه پیدا کنند. این خواسته دولت و دشمن است.
مسعود
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
رتبه 1؟
ناشناس
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
اینم دولت مردمی .اخ اه اه اخ
ناشناس
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
ازاول هم معلوم بود رتبه بندی در کارنیست همش سرکاریه
ناشناس
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
پس نزدیک به یک سال چه آیین نامه ای را طرح می کنند