صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 05
کد خبر: ۱۳۶۸۳۵

نتیجه کشتی حسن یزدانی امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۱

آخرین اخبار مربوط به نتیجه کشتی حسن یزدانی امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ را در ادامه بخوانید.در فینال کشتی آزاد جام تورلیخانوف حسن یزدانی روی تشک به مصاف بوریس ماکویف از اسلواکی رفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

به گزارش راهبرد معاصر نتیجه کشتی حسن یزدانی امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ به قرار زیر است:

 

آزادکاران اوزان ۸۶ و ۹۲ کیلوگرم ایران برابر رقبای خود در تورنمنت رنکینگ قزاقستان، به برتری رسیدند.

در آغاز رقابت‌های روز پایانی کشتی آزاد جام تورلیخانوف در آلماتی قزاقستان، حسن یزدانی در ۸۶ و کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم برابر رقبای خود صاحب برتری شدند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر صفر فاتح اردین از ترکیه را مغلوب کرد. وی دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان عظمت دولتبیکوف از قزاقستان و بکزاد عبدالرحمن اف از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که با حضور ۶ کشتی گیر در دو گروه ۳ نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود، کامران قاسم پور در مبارزه نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر ویکی از هند را مغلوب کرد وی در دومین دیدار به مصاف اسلام بک الیاس اف از قزاقستان می رود.

در جریان روز نخست نیز امیرحسین زارع در سنگین وزن به مدال طلا رسید و امیرحسین فیروزپور نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

حریفان امروز حسن یزدانی

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام بولات تورلیخانوف قزاقستان و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از صبح امروز در شهر آلماتی قزاقستان پیگیری می‌شود که طی آن دو نماینده از کشورمان به روی تشک خواهند رفت.

بر این اساس، در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۸ نفر حضور دارند، حسن یزدانی در دور نخست به مصاف فاتح اردین از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان عظمت دولتبیکوف از قزاقستان و بکزاد عبدالرحمن اف از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز که با حضور ۶ کشتی گیر در دو گروه ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، کامران قاسم پور به مصاف ویکی از هند و اسلام بک الیاس اف از قزاقستان می‌رود.

حسن یزدانی در فینال

در پایان مسابقات مقدماتی حسن یزدانی و کامران قاسم پور به دیدار فینال راه یافتند.

نتیجه کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 86 کیلوگرم  حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه 12 بر صفر فاتح اردین از ترکیه را مغلوب کرد. وی دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه  11 بر 1 عظمت دولتبیکوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. یزدانی در این دیدار به مصاف بوریس ماکویف از اسلواکی می رود.

در وزن 92 کیلوگرم که با حضور 6 کشتی گیر در دو گروه 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود، کامران قاسم پور در کشتی اول با نتیجه 10 بر صفر ویکی از هند را مغلوب کرد وی در دومین دیدار خود با نتیجه 10 بر صفر و ضربه فنی اسلام بک الیاس اف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قاسم پور در این مرحله مقابل عبدی مناف بایگنجیف از قزاقستان با نتیجه 11 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی به مصاف برنده دیدار میان داولومبایف و الیاسف اف از قزاقستان می رود.4

مسابقات رده بندی و فینال عصر امروز برگزار می شود.

مسابقه فینال حسن یزدانی امروز

عصر امروز در فینال کشتی آزاد جام تورلیخانوف حسن یزدانی روی تشک رفت.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه 12 بر صفر فاتح اردین از ترکیه را مغلوب کرد. وی دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه  12 بر یک عظمت دولتبیکوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

یزدانی در این دیدار به مصاف بوریس ماکویف از اسلواکی رفت و با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسید و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

با این قهرمانی، حسن یزدانی یک مدال طلای دیگر را برای ایران به ارمغان آورد تا بار دیگر ارزش های بالای خود را نشان دهد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: