صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۵۱
  • پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
  • Thursday 16 February 2023
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 06
کد خبر: ۱۳۶۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

قهرمان برنامه استعدادیابی جدید شبکه سه

در آستانه به پایان رسیدنِ‌فصل سومِ «عصر جدید»، تبلیغات برنامه استعدادیابی جدیدی به نام «قهرمان» آغاز شده است.

به گزارش راهبردمعاصر، فصل سوم برنامه «عصر جدید» شب‌های تعیین‌کننده‌ای را می‌گذراند و در هفته‌های آتی، برگزیده این فصل مشخص خواهد شد.

با این حال به تازگی تبلیغات برنامه استعدادیابی جدیدی به نام «قهرمان» آغاز شده است.

برنامه‌ای که بنابرِ اعلامِ روابط عمومی‌اش، قرار است در قالب مسابقه‌ای بزرگ، سراغِ ساخت استعدادیابی جدیدی در سطح بین‌الملل برود.

«قهرمان» در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی طراحی شده و شامل مراحل هیجان‌انگیزی می‌شود که شرکت‌کنندگان خود را با چالش‌های متفاوتی مواجه می‌کند.

این مسابقه برگرفته از نمونه‌های خارجی و موفق جهانی است که نیرو، سرعت عمل و استقامت شرکت‌کنندگان از نکاتِ‌اصلی و مهم آن محسوب می‌شود؛ چرا که آن‌ها با چنین شاخصه‌هایی باید برای حضور در مسابقه با یکدیگر رقابت کنند.

مسابقه «قهرمان» به تهیه‌کنندگی محمدحسین سعادتی و کارگردانی محمد پیوندی به زودی فراخوان خود را منتشر می‌کند تا میزبان شرکت‌کنندگان اولین فصل از مسابقات باشند.

«قهرمان» پس از انتشار فراخوان خود وارد مرحله راستی‌آزمایی می‌شود و پس از آن با ۴۰۰ نفر به صورت رسمی اولین مرحله این مسابقه را آغاز می‌کند.

جزئیات دیگر پروژه جدید شبکه سه به زودی اعلام خواهد شد.

به نظر می‌رسد با توجه به استقبال مخاطبان از برنامه‌های استعدادیابی خصوصاً «عصرجدید»، شبکه سه و چند شبکه دیگر به سراغِ ساخت برنامه‌های استعدادیابی می‌روند.

البته بار‌ها این نکته مطرح شده، «عصرجدید» استعدادِ کشف‌نشده‌ها را به نمایش درمی‌آورد؛ حتی کسانی که تلویزیون برای تماشا ندارند و رویِ جایگاه حاضر می‌شوند و استعداد ذاتی‌شان را به منصه ظهور می‌رسانند.

«ستاره‌ساز» برنامه دیگر شبکه سه بود که در قالب استعدادیابی ورزشی از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رفت؛ البته گفته می‌شود این مسابقه کاملاً متفاوت از «ستاره‌ساز» است؛ حالا مشخص نیست «قهرمان» قرار است برنامه‌ای مجزا باشد، یا پرونده برنامه‌ای مثل «ستاره‌ساز» و «عصرجدید» را ببندد.

این گمانه‌زنی‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که ساختارِ برنامه‌ای مثل «قهرمان» به جز حضور استعداد‌های ورزشی شباهت چندانی با «عصرجدید» ندارد.

باید دید مدیران صدا و سیما به سراغِ ساخت استعدادیابی‌های جدید رفته‌اند و یا برنامه‌ای قرار است جایگزینِ برنامه‌ای دیگر شود؛ یا همچون گذشته «عصر جدید» به فصل‌های دیگر خواهد رسید و همچنین «ستاره‌ساز» هم با شکل و شمایلی جدید به شبکه سه خواهد رسید؟ /تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین عامری
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
بسمه تعالی
باسلام و تشکر ازشما عزیزان جهت این برنامه بسیار ارزشمند که بالای 90 درصد افراد در زمینه استعداد یابی مشکل دارنداین برنامه یکی از ارزشمند ترین برنامه در ایران خواهد شد انشاالله بنده در این زمینه تجربه 65 ساله دارم امادگی دارم در اختیار برای رضای خدا قرار دهم