صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 06
کد خبر: ۱۳۷۰۰۹

ادامه کامنت‌بازی استقلالی‌ها برای استراماچونی

به نظر می‌رسد استراماچونی هم مانند فرهاد مجیدی قرار است به یک آلترناتیو همیشگی برای استقلال تبدیل شود.

آندره‌آ استراماچونی رابطه جالبی با شکبه‌های اجتماعی دارد. او وقتی به ایران امد در اینستاگرام حساب کاربری نداشت. مدتی این حساب همسرش دالیا بود که مورد توجه کاربران ایرانی قرار داشت. ولی حجم مراجعه و کامنت و دایرکت به این صفحه چنان بالا بود که همسر استراماچونی مجبور شد از ایرانی‌ها بخواهد دست از سر حساب کاربری‌اش بردارند. اگرچه همچنان و در جدیدترین پست‌های او هم ایرانی‌ها حضوری جدی دارند و بارداری مجددش را به او تبریک می‌گویند.

 

این حجم بالای ابراز علاقه موجب شد تا استراماچونی نهایتا یک حساب اینستاگرامی راه بیندازد و تنها یک پست در آن بارگذاری کند. پستی که حالا با ۱۰ میلیون کامنت یکی از رکورد‌های اینستاگرام به حساب می‌آید. تا مدت‌ها پر کامنت‌ترین پست این شبکه اجتماعی بود و حالا هم در جمع پنج پست با بیشترین کامنت قرار دارد.


اما محتوای این کامنت‌ها چیست؟ تنها تمنا و خواهش برای بازگشت استراماچونی به ایران. نخستین‌بار این در زمان قطع همکاری استراماچونی با استقلال بود که ایرانی‌ها به این حساب کاربری هجوم برند و با کامنت‌های فراوان‌شان قصد داشتند استراماچونی را مجاب کنند به ایران باز گردد. اگر خاطرتان باشد تنها کار به کامنت هم ختم نشد و هواداران استقلال به خیابان آمدند و حتی با پلیس هم درگیر شدند. اما هرچه که بود استراماچونی به استقلال بازنگشت. دو سال پیش هم وقتی استقلال با فرهاد مجیدی در آستانه فینال حذفی قرار داشت بار دیگر زمزمه‌های بازگشت استراماچونی شنیده می‌شد و باز این سیل کامنت‌ها بود که در پای پست مرد ایتالیایی دیده می‌شد. آن کارزار هم جز اینکه با برهم زدن تمرکز استقلال یک جام را از دستان آن‌ها ربود حاصلی برای این تیم نداشت و خبری از استراماچونی نشد.

 

این روز‌ها برای سومین بار نام استراماچونی برای نیمکت استقلال مطرح شده است. خودش در استوری اینستاگرام خبر داده که مذاکره‌ای نشده و در لیست باشگاه هم از او به عنوان دومین یا سومین گزینه یاد می‌شود. ولی همچنان این استقلالی‌ها هستند که با خواهش و تمنا پای پست‌های استقلال می‌خواهند استرا را به استقلال بازگردانند.

 

به نظر می‌رسد استراماچونی هم مانند فرهاد مجیدی قرار است به یک آلترناتیو همیشگی برای استقلال تبدیل شود./ فرارو

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: