صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۳۹ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 07
کد خبر: ۱۳۷۳۲۳

جزییات تغییر ساعات کاری ادارات کرمان از ۲۱ خرداد

 براساس مصوبه هیات وزیران و با موافقت استاندار کرمان از شنبه ۲۱ خردادماه ساعت کاری ادارات در این استان از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه (شنبه تا چهارشنبه) و روزهای پنجشنبه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

به گزارش راهبرد معاصر سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری کرمان گفت: ساعات کاری ادارات این استان بر اساس مصوبه هیات وزیران و با موافقت استاندار کرمان از ۲۱ خردادماه تغییر می کند.

علی بیگ زاده شبانگاه از تغییر ساعت آغاز و پایان کار دستگاه‌های اداری این استان به منظور مدیریت مصرف حامل‌های انرژی خبر داد.

وی افزود: براساس مصوبه هیات وزیران و با موافقت استاندار کرمان از شنبه ۲۱ خردادماه ساعت کاری ادارات در این استان از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه (شنبه تا چهارشنبه) و روزهای پنجشنبه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری کرمان تصریح کرد: با توجه به احتمال افزایش مصرف برق در تابستان پیش رو، تمامی هماهنگی‌ها و تلاش‌ها برای پرهیز از اعمال خاموشی برق باید اجرا شود و در این راستا مصوبات مورد نظر هیات وزیران اجرایی می شود.

وی گفت: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران، ساعت کاری ادارات کاهش نخواهد یافت بلکه فقط ساعات کاری جابجا می شود.

وی یادآور شد: ساعات کاری مهدکودک‌ها نیز باید براساس ساعت جدید کاری برنامه ریزی گردد تا کارکنان ادارات مشکلی در نگهداری فرزندانشان نداشته باشند.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری کرمان اظهار داشت: تغییر ساعت فعالیت ادارات بر اساس مصوبه هیات وزیران و به منظور کاهش مصرف برق صورت گرفته است.

بیگ‌زاده با تاکید بر کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات کاری و ۶۰ درصدی بعد از پایان ساعت اداری افزود: درصدد مدیریت مصرف برق ادارات در مدت ساعات فعالیت ادارات هستیم.

وی ادامه داد: لذا مجموعه وزارت نیرو (برق شمال و جنوب) باید میزان مصرف برق دستگاه‌ها و واحدهایی که مشمولیت اجرای این‌ طرح را دارند را اعلام کنند تا بتوان تفاوت کاهش و صرفه جویی را نسبت به سال قبل مشخص کرد./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: