صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 10
کد خبر: ۱۳۷۶۶۷

شانس دوباره نکونام برای سرمربیگری استقلال

اخبار منتشر شده از شانس مجدد جواد نکونام برای سرمربیگری استقلال خبر می دهند.

به گزارش راهبرد معاصر با وجود این که جواد نکونام از حضور در استقلال انصراف داده اما شنیدیم شاید در روزهای آینده معادلات انتخاب مربی در استقلال عوض شود و جواد بار دیگر شانس پیدا کند. آنچه مسلم است استقلالی‌ها می‌خواهند حساسیت فضای مجازی را کم کنند و شاید مذاکره با مربیان خارجی هم واقعا در دستور کار باشد اما تجربه ثابت کرده که در فوتبال ایران هر احتمالی را باید در نظر گرفت و منتظر دقیقه ۹۰ بود.

پیش از این هم فرهاد مجیدی با انتشار پستی از حضور در استقلال انصراف داد و گفت من می‌روم و وقتی برمی‌گردم که امضای معنوی هواداران پای بازگشتم باشد اما درست یک هفته بعد برگشت و سرمربی استقلال شد!

شاید این اتفاق برای نکونام تکرار نشود اما بهرحال قضیه او و استقلال را نباید صددرصد منتفی دانست. در میان گزینه‌های داخلی نکونام هنوز بیشتر از بقیه شانس دارد و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد اما مسلما بعد از رفتن فرهاد مجیدی جواد گزینه اول آجورلو بود وشاید هنوز هم باشد. فضای مجازی هم در روزهای گذشته خیلی علیه نکونام نبوده و بهرحال شرایط کمی بهتر از روزهای اول است پس هیچ بعید نیست که اگر مربی خارجی نیاید خود نکونام سرمربی استقلال شود./پارس فوتبال

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: