صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 12
کد خبر: ۱۳۷۹۴۳

محصولات محبوب فروشگاه های آرایشی و بهداشتی کدامند؟

آگاهی از محصولات پرطرفدار آرایشی و بهداشتی کمک می‌کند تا با لوازم ضروری برای یک میکاپ جذاب وحرفه‌ای آشنا شویم.

به گزارش راهبرد معاصر، آگاهی از محصولات پرطرفدار آرایشی و بهداشتی کمک می‌کند تا با لوازم ضروری برای یک میکاپ جذاب وحرفه‌ای آشنا شویم. به همین منظور، اکثر بانوان تمایل دارند تا با محصولات پرفروش و پرطرفدار در فروشگاه‌های آرایشی آشنا شده و ابتدا به خرید آن‌ها اقدام کنند. لذا، اگر شما هم قصد دارید تا با این محصولات پرفروش آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. در ادامه به ۵ مورد از لوازم  پر فروش بازارآرایشی و بهداشتی اشاره خواهیم کرد.

 

۵ محصول محبوب فروشگاه های آرایشی و بهداشتی

 

در ادامه به ۵ مورد از محصولات محبوب در فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی اشاره شده است:

۱. ژل و فوم شست و شوی صورت

توصیه متخصصان میکاپ این است که برای داشتن یک آرایش خوب و با ماندگاری بالا، ابتدا صورت خود را از هر نوع آلودگی پاک کنید. زیرا سلول‌های مرده پوست باعث پوسته پوسته شدن صورت بعد از کرم زدن و چربی و آلودگی‌ها موجب خراب شدن آرایش بعد از گذشت چند ساعت می‌شوند. از این رو، بانوان سعی می‌کنند ابتدا به پوست خود رسیدگی کرده و سپس آرایش و میکاپ را انجام دهند. به همین دلیل، محصولات شوینده پوست از جمله ژل‌های شست‌وشو به یکی از محصولات محبوب بازار بهداشتی تبدیل شده است.

 

۲. کرم های مرطوب کننده

کرم‌های مرطوب کننده از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که همه افراد در هر سنی از آن‌ها استفاده می‌کنند. به همین دلیل، تقاضا برای خرید کرم مرطوب کننده دست و صورت در بازار آرایشی بسیار بوده و از دخترخانوم‌های جوان گرفته تا خانوم‌های مسن آن را خریداری می‌کنند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که در میان کرم‌های مرطوب کننده، کرم‌هایی که خاصیت جوانسازی و شادابی پوست را دارند پرطرفدارتر هستند.

 

۳. محصولات پوشاننده لک، جوش و تیرگی پوست

همه افراد به خصوص خانوم‌ها دوست دارند که پوست صورتشان صاف و بدون عیب‌و‌‌نقص باشد. جای جوش و لک، تیرگی‌های زیر چشم و چین‌و چروک‌های پوست برای بانوان آزاردهنده بوده و سعی می‌کنند تا محصولاتی برای رفع این نواقص خریداری کنند. به همین منظور، برای داشتن یک پوست صاف و یکدست و یک آرایش کامل و جذاب، به استفاده از کرم پودر، کانسیلر و پرایمر روی می‌آورند. البته، در میان این سه محصول نیز، کرم پودر رتبه اول خرید را به خود اختصاص می‌دهد.

 

۴. انواع ریمل چشم

آرایش صورت بدون آرایش چشم‌ها تکمیل نشده و برای داشتن چهره‌ای خیره‌کننده باید چشم‌ها و مژه‌ها را نیز آرایش کرد. ریمل‌ها وظیفه پرپشت کردن، بلند کردن و فر کردن مژه‌ها را برعهده داشته و در تکمیل یک آرایش جذاب به بانوان کمک می‌کنند. ب همین منظور، انواع ریمل‌ها در لیست محصولات محبوب و پرفروش فروشگاه‌های آرایشی قرار می‌گیرند.

 

۵. ژل های ابرو

امروزه اکثر خانوم‌ها به مداد کشیدن و رنگ کردن ابروها تمایل نداشته و علاقه دارند که ابروهایشان را لیفت کنند. ژل ابرو بدون نیاز به مراجعه به آرایشگاه ابروهای خانوم‌ها را حالت داده و خود را به یکی از محصولات پرطرفدار بازار تبدیل کرده است.

 

محصولات محبوب از برندهای پرطرفدار بازار

حال که با محصولات محبوب بازار آرایشی و بهداشتی آشنا شدید، بهتر است به برندهای محبوب این محصولات نیز بپردازیم:

 

اسکراب سنت ایوز

از میان شوینده‌های بهداشتی بازار، اسکراب سنت ایوز طرفداران بسیاری دارد. برند سنت ایوز ۲۵ سال قدمت داشته و محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست را با عصاره‌های طبیعی تهیه می‌کند. بنابراین، اگر به دنبال یک شوینده صد در صد طبیعی هستید، پیشنهاد می‌کنیم اسکراب سنت ایوز را حتما خریداری کنید. البته، قبل از خرید این محصول، اسکراب سنت ایوز اصل و تقلبی را از هم تشخیص داده و سپس به خرید آن اقدام کنید.

 

کرم مورینگارا حتما

نام و نشان برند مورینگا برای همه بانوان آشنا است. برندی معروف که در زمینه آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته و انواع شامپو سر، شوینده پوست و کرم مرطوب کننده را با بهترین کیفیت تولید می‌کند. محصول محبوب این برند، یعنی کرم‌های مرطوب کننده آن خاصیت جوانسازی و شادابی پوست را داشته و موردتوجه بسیاری از بانوان قرار گرفته‌اند. اگر تصمیم به استفاده از یک کرم باکیفیت گرفته‌اید، به خرید کرم مورینگا از مو تن رو حتما اقدام کنید.

 

ژل ابرو اسنس

اگر شما هم از آرایش‌های قدیمی ابرو خسته شده و می‌خواهید ابروهایتان را طبیعی آرایش کنید، باید از ژل ابرو استفاده کنید. البته، تنها استفاده از ژل ابرو کافی نبوده و می‌بایست محصولی را خریداری کنید که کیفیت بالایی داشته باشد و موجب ریزش ابروهای شما نشود. به این منظور، ما می‌توانیم برند اسنس را به شما معرفی کنیم و از شما درخواست کنیم تا خواص ژل ابرو اسنس را حتما بررسی و مطالعه کنید.

 

سخن پایانی

در این مقاله به ۵ مورد از محصولات پرطرفدار آرایشی و بهداشتی پرداخته و شما را با برندهای مطرح در این محصولات آشنا کردیم. امیدواریم که مقاله تهیه شده موردتوجه شما قرارگرفته باشد و شما را در خرید محصولات موردنیازتان راهنمایی کند. راستی، از نظر شما چه لوازم آرایشی و بهداشتی دیگری پرطرفدار هستند؟  شما چه محصولی را به لیست ما اضافه می‌کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در زیر همین پست با ما و دیگر همراهان این مقاله به اشتراک بگذارید.

 

 

برچسب ها
نظر شما