صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 14
کد خبر: ۱۳۸۴۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

اعلام یکی از تغییرات آیین نامه رتبه بندی معلمان توسط دولت + متن ابلاغ وزیر آموزش و پرورش

یکی از تغییرات آیین نامه رتبه بندی معلمان توسط دولت مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر در متن ابلاغ وزیر به مدیر کل استان ها درباره آیین نامه رتبه بندی معلمان بابت تشکیل هیات ممیزه استانی آمده است:

تعیین رتبه ۴ (دانشیار معلم) بر عهده هیات ممیزه استان و تعیین رتبه ۵ (استاد معلم) بر عهده هیات ممیزه مرکزی مستقر در وزارت می باشد.

 

متن ابلاغ وزیر به مدیر کل استان ها درباره رتبه بندی معلمان

برادر ارجمند جناب آقای حسنعلی عزت خواه مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با سلام و احترام با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان رئیس هیات ممیزه استانی اجرای قانون رتبه بندی معلمان منصوب می شوید. امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیروی از سیاست های رئیس جمهور محترم، سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین و قوانین و مقررات و جلب همکاری کارکنان ستاد و استان، در تحقق اهداف قانون رتبه بندی معلمان وزارت آموزش و پرورش موفق و مؤید باشید. انتظار می رود با رعایت قانون مداری بر اساس محورهای ذیل اهتمام ورزید الف. نظارت بر حسن اجرای نظام رتبه بندی معلمان و مشمولین رتبه بندی در ادارات اموزش و پرورش شهرستانی منطقه ای از ناحیه ب- ابلاغ شیوهنامه ها و دستورالعمل های وزارتی در خصوص رتبه بندی به ادارات اموزش و پرورش تابع ج- تشکیل دبیرخانه هیات مميزه استانی بدون توسعه تشکیلاتی در مدیریت منابع انسانی و امور اداری اداره کل د- نظارت بر تشکیل دبیر خانه های هیات های ممیزه شهرستان ، منطقه ناحیه، نظارت بر عملکرد هباتها و پشتیبانی از دبیرخانه ها د رفع ابهامات و پاسخگویی به استعلامات در نحوه رسیدگی، محاسبه امتیازات و تعیین رتبه های مشمولین قانون در چارچوب قانون و آیین نامه اجرایی و مصوبات هیأت ممیزه مرکزی و بررسی و تایید نهایی رتبه دانشیار معلم مشمولان متقاضی و همچنین تعبین رتبه های اعضای بانهای مميزه شهرستان / منطقه ناحیه مشمول قانون از رسیدگی به اعتراضات و شکایات از عملکرد هیات های ممیزه شهرستان منطقه ناحیه و در صورت نیاز ارجاع به هیات ممیزه مرکزی (رتبه دانشیار معلم به اسناد معلم) ح- نظارت بر عملکرد و پشتیبانی مناسب از سامانه رتبه بندی در سطح استان ط- تهیه و ارائه گزارش های دوره ای و انعکاس موانع و مشکلات مربوط به اجرای فرایندهای رتبه بندی معلمان به هیات ممیزه مرکزی توفیق شما را در انجام این مسئولیت. از در گاه حضرت حق تعالی خواهانم. یوسف نوری)

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
بازی تکراریه خسته شدیم ده سال زمان کمی نیست برای این بازی