صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 17
کد خبر: ۱۳۸۷۳۰

استقلال هم ستاره های سپاهان را هدف گرفت

باشگاه استقلال به دنبال جذب یک بازیکن دیگر از سپاهان است.

باشگاه سپاهان در حالی که این روزها هنوز سرمربی خود را معرفی نکرده در حال از دست دادن بازیکنان کلیدی خود برای فصل آینده است. بعد از پیوستن دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی به پرسپولیس خبرهایی در خصوص توافق قطعی سرخ ها با گولسیانی مدافع گرجستانی این تیم هم شنیده می شود و احتمالا این بازیکن هم به زودی سرخپوش خواهد شد.

اما ماجرای جدایی بازیکنان سپاهان به همین جا ختم نشده و این بار این استقلال است که سراغ چند ستاره این تیم رفته است. امروز باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که سجاد شهباز زاده را به عنوان اولین خرید خود به خدمت گرفته است تا مهاجم سپاهانی ها هم این تیم را ترک کند.

هدف بعدی آبی ها هم مدافع سپاهان اصفهان است. محمد نژاد مهدی که قرارداد دوساله اش با تیم اصفهانی به پایان رسیده است مذاکرات خود را به عنوان بازیکن آزاد با آبی ها آغاز کرده و گفته می شود به توافق اولیه با استقلال رسیده است.

 

 

دیگر بازیکن مد نظر استقلال از سپاهان محمدرضا حسینی است که البته این انتقال تا حدودی غیرممکن به نظر می رسد چرا که این بازیکن مانند نورافکن با تیم اصفعانی قرارداد دارد. به این ترتیب سپاهان هرگز اجازه جدایی به او و نورافکن را نخواهد داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: