صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 19
کد خبر: ۱۳۹۰۸۰

اخبار نقل انتقالات پرسپولیس/ سیامک نعمتی ماندنی شد

بر اساس اخبار نقل انتقالات پرسپولیس سیامک نعمتی که در لیست یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد با قرمزها حضور داشت تا دقایقی دیگر برای امضاء قرارداد و عکس یادگاری وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس اخبار نقل انتقالات پرسپولیس هافبک قرمزها که 2 پیشنهاد مالی خوب از گل‌گهر و فولاد خوزستان دریافت کرده بود صبح امروز جلسه‌ای با رضا درویش برگزار کرد و بر سر مسائل مالی به توافق رسیدند تا قرارداد این بازیکن تمدید شود و سیامک نعمتی در لیگ بیست و دوم در ترکیب پرسپولیس به میدان برود.

نعمتی پیش‌تر هم اعلام کرده بود که در پایان لیگ بیست و یکم بازیکن آزاد خواهد شد و برای روشن شدن تکلیفش منتظر پایان بازی‌های لیگ مانده بود.

مدافع- هافبک قرمزها مدتی قبل جلسه‌ای با مدیران پرسپولیس داشت که طرفین در مورد برخی از مفاد قرارداد به توافق نرسیدند و حالا قرار است این بازیکن ظرف چند روز آینده جلسه‌ای را با رضا درویش برگزار کند.

سیامک که در فصول اخیر یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس محسوب شده و توانسته در پست‌های مختلف چه در وینگر راست، مدافع راست و حتی مهاجم برای قرمزها به میدان برود، برای فصل آینده یحیی گل‌محمدی حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است./فوتبالی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: