صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 21
کد خبر: ۱۳۹۲۷۰
ديروز با خرد صرب، امروز با مرد پرتغالى؛

ادامه زوج و فرد در استقلال: با ساپينتو توافق شد !

روز گذشته این شایعه منتشر شد که مدیران استقلال با ولادیمیر پتکوویچ به توافق رسیدند و او سرمربی جدید آبی‌ها خواهد بود درحالی که مذاکره‌ای با این مربی گران‌قیمت انجام نشده و همزمان مدیران استقلال مشغول نهایی کردن مذاکرات با ساپینتوی پرتغالی بودند.

به گزارش راهبرد معاصر، البته خبر دیگری هم منتشر شد مبنی‌بر اینکه تا دوشنبه شب(دیشب) خبر انتخاب ساپینتو منتشر می‌شود اما پیگیری‌ها از منابع مطلع نشان می‌دهد که آبی‌ها اگرچه با این مربی پرتغالی که سابقه قهرمانی در یونان را هم دارد به توافق رسیده‌اند اما تا دیشب قراردادی امضا نشد با این حال از آنجا که انتخاب و معرفی سرمربی جدید به درازا کشیده و هواداران استقلال هم از این مساله عصبانی هستند احتمالا امروز این اتفاق بالاخره رخ می‌دهد و سرمربی جدید آبی‌ها رسما معرفی می‌شود.

 

باشگاه استقلال با «ریکاردو ساپینتو» به توافقات اولیه دست یافته و براساس گزارش‌ها، مرد پرتغالی دو هموطن خود را به عنوان دستیار به استقلال خواهد آورد و در کنار آنها نیز یک پیشکسوت آبی‌پوش به کادرفنی این تیم اضافه می‌شود.


ساپینتو پرتغالی تقریبا با استقلال به توافق رسیده و قرار است در لیگ بیست‌ودوم هدایت آبی‌پوشان تهرانی را بر عهده بگیرد.


گفته می‌شود قرار است ساپینتو دو دستیار پرتغالی را با خود به ایران آورده و در سوی مقابل باشگاه استقلال نیز یک پیشکسوت را به جمع کادرفنی اضافه کند.


گفته می‌شود قرارداد رسمی میان باشگاه استقلال و ساپینتو به‌زودی امضا می‌شود./ فرهیختگان و ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: