صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 21
کد خبر: ۱۳۹۳۲۷

سرلشکر صفوی: هدف اساسی و غیرقابل تغییر نظام، حفظ امنیت و منافع ملی است

 سرلشکر صفوی گفت: هدف اساسی و غیر قابل تغییر هر نظام حفظ امنیت و منافع ملی و ارزش‌هاست که در معرض توطئه‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان قرار دارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مشاور فرمانده کل قوا و نخستین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران در آیین گرامیداشت سی‌امین سالگرد صدور فرمان تأسیس قرارگاه ثارالله تهران از سوی فرمانده کل قوا آیت ‌الله خامنه‌ای و تجلیل از خانواده‌های شهدای این قرارگاه گفت: ایمان بیاوریم به حکمت و دوراندیشی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی که از سال ۶۹ فرمودند حفاظت سرزمینی تهران بر عهده سپاه است و در ادامه در سال ۷۱ فرمان تشکیل قرارگاه ثارالله را صادر کردند.

 

وی افزود: از سال ۷۱ به بعد سپاه و قرارگاه ثارالله مسئولیت صیانت از امنیت تهران را عهده‌دار شدند.

 

سرلشکر صفوی گفت: هدف اساسی و غیر قابل تغییر هر نظام و دولت مردم‌پایه حفظ امنیت ملی، منافع ملی و ارزش‌هاست و این هدف اساسی در معرض توطئه‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان قرار دارد.

 

وی از قرارگاه ثارالله تهران به‌عنوان یکی ازمهم‌ترین قرارگاه‌های سپاه نام برد و گفت: رسالت مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که اولین و مهم‌ترین مأموریت آن حفظ و صیانت از مردم، جامعه، سرزمین و مرکزیت نظام است و قرارگاه ثارالله باید امنیت پایدار مردمی را در استان تهران برقرار کند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: