صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۵۸
  • چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 27 July 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 21
کد خبر: ۱۳۹۳۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

وزیر آموزش و پرورش: هزینه‌های تاج گل و پیام تسلیت صرف مشارکت در مدرسه سازی شود

وزیر آموزش و پرورش، ضمن قدردانی از ابراز همدردی و تسلیت درگذشت پدرش، از اقشار مختلف مردم، خیرین و مسؤولان درخواست کرد، از ارسال هرگونه تاج گل و پلاکارد ترحیم خودداری کرده و هزینه‌های آن را صرف مشارکت در امر «مدرسه‌سازی» کنند.

به گزارش راهبرد معاصر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش که به تازگی در سوگ پدرش نشسته است، از ابراز همدردی اقشار مختلف مردم، خیرین مدرسه‌ساز و مسؤولان لشگری و کشوری که با ارسال پیام تسلیت و شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری زنده یاد «اسدالله نوری» موجب تسلای خاطر خانواده معزا را فراهم کردند، قدردانی کرد.

وزیر آموزش و پرورش از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی، خیران مدرسه ساز و عموم مردم و آشنایان درخواست کرد از ارسال تاج گل و پلاکارد تسلیت پرهیز نموده، به حضور و پیام تسلابخش خود بسنده کنند و در صورت تمایل نیز مبلغ مورد نظر را صرف امر خیر مدرسه‌سازی کنند.

نوری در این خصوص گفت: پویش «صحن حرم، مدرسه‌ام» در راستای ادای احترام به ساحت امام هشتم (ع) و نهادینه کردن فرهنگ مدرسه‌سازی و توسعه مشارکت‌های مردمی راه‌اندازی شده و در حال اجراست؛ شرکت در این پویش فرصت مناسبی برای مشارکت همه اقشار و نیک اندیشان در امر مدرسه‌سازی است./فارس


نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
بهروز
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
سلام
تسلیت عرض میکنم
روحشان شاد و قرین الطاف الهی

خداوند تمام درگذشتگان را قرین رحمت خویش قرار دهد.
مریم
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
وقتی رییس جمهور اقای باغگلی را معرفی کرد معلمان از این معرفی بسیار تعجب کردن، و تمام گروهای صنفی معلمان ووحتی معلمان ساده که درگیر هیچ مسئله نمیشوند موجب تعجبشان شد و اعتراض کردند

دومین وزیر پبشنهادی برخلاف باغگلی بسیار گزینه مناسب تری بود بسیار بسیار بهتر و شابسته تر و برای وزیر خوب بود اما عالی نیود اما معلمان و گروهای صنفی به دنبال گزینه عالی بودن که اموزش پرورش را ار اینهمه خود تحقیری و بیرون تحقیری و بحران نجات دهد معرفی فیاضی جرقه امید شد که رییس جمهور اعتراض معلمان را شنیده و انها گفتند خوب فیاضی خوب است اما وزارت به این حساسی هنوز ادم بهترو شایسته تر میخواهد و برای همین باز هم معلمان با فیاضی مخالفت کردند در صورتی که فیاضی وعده های خوب و عالی و کارساز در مورد رتبه بندیو صندوق دخیره فرهنگیان و اموزش و دانش اموزان داده بود و معلمان منتظر بودند
گزینه سوم بسیار بسیار بهتر از فیاضی باشد اما در کمال بهت و تججب وزیر پیشنهادی سوم نه تنها در حد و انداره فیاضی نیود بلکه به مرانب بدتر بود یدون دادن راهکار ،بدون دادن ایدهیک شبه به مجلس معرفی شد ورای آورد اگر معلمان و گزه های صنفی میدانستند وریر پیشنهادی سوم نخ تنها لز وزیر پیشنهادی دوم بهتر نمیشود و حتی بدتر هم میشود صد درصد با فیاضی مخالفت نمیکردند
اعتراض انها به گزینه بهتر از فیاضی یود نه بدتر
حداقل فیاضی راهکارهای خوب و قاطع در مورد رتبه بندی و صندوق داد
توقع معلمان گزینه شابسته تر و بهتر از فیاضی بود نه اینکه بل دولت لج کنند از رییس جمهوری انتظار میرفت گزینه بهتر فیاضی معرفی کند نه گزینه بسیار بسیار پایین تر از فیاضی
شما به سخنان وزیر پیشنهادی دوم و سوم گوش دهید که ببینید نوری چه مفت مسلم و از سر راحت طلبی نمایندگان مجلس وزیر شد
این‌وزیر از سوی مجلس به معلمان تحمیل شد چون انگار مجلس حوصله بیش ار این نداشتند سر وزیر اموزش پزورش وقت بگذارند و وزیر پیشنهادی به چهازم برسد

ما ندیده یودیم وزیر پیشنهادی سوم تا به این لحظه به این راحتی رای بیاورد
ناشناس
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
وقتی رییس جمهور اقای باغگلی را معرفی کرد معلمان از این معرفی بسیار تعجب کردن، و تمام گروهای صنفی معلمان ووحتی معلمان ساده که درگیر هیچ مسئله نمیشوند موجب تعجبشان شد و اعتراض کردند انتصاب بسیار نا به جایی بود

دومین وزیر پبشنهادی برخلاف باغگلی بسیار گزینه مناسب تری بود بسیار بسیار بهتر و شابسته تر و برای وزیر خوب بود اما عالی نیود اما معلمان و گروهای صنفی به دنبال گزینه عالی بودن که اموزش پرورش را ار اینهمه خود تحقیری و بیرون تحقیری و بحران نجات دهد معرفی فیاضی جرقه امید شد که رییس جمهور اعتراض معلمان را شنیده و انها گفتند خوب فیاضی خوب است اما وزارت به این حساسی هنوز ادم بهترو شایسته تر میخواهد و برای همین باز هم معلمان با فیاضی مخالفت کردند در صورتی که فیاضی وعده های خوب و عالی و کارساز در مورد رتبه بندیو صندوق دخیره فرهنگیان و اموزش و دانش اموزان داده بود و معلمان منتظر بودند
گزینه سوم بسیار بسیار بهتر از فیاضی باشد اما در کمال بهت و تججب وزیر پیشنهادی سوم نه تنها در حد و انداره فیاضی نیود بلکه به مرانب بدتر بود یدون دادن راهکار ،بدون دادن ایده یک شبه به مجلس معرفی شد ورای آورد اگر معلمان و گزه های صنفی میدانستند وریر پیشنهادی سوم نخ تنها لز وزیر پیشنهادی دوم بهتر نمیشود و حتی بدتر هم میشود صد درصد با فیاضی مخالفت نمیکردند
اعتراض انها به گزینه بهتر از فیاضی یود نه بدتر
حداقل فیاضی راهکارهای خوب و قاطع در مورد رتبه بندی و صندوق داد
توقع معلمان گزینه شابسته تر و بهتر از فیاضی بود نه اینکه بل دولت لج کنند از رییس جمهوری انتظار میرفت گزینه بهتر فیاضی معرفی کند نه گزینه بسیار بسیار پایین تر از فیاضی
شما به سخنان وزیر پیشنهادی دوم و سوم گوش دهید که ببینید نوری چه مفت مسلم و از سر راحت طلبی نمایندگان مجلس وزیر شد
این‌وزیر از سوی مجلس به معلمان تحمیل شد چون انگار مجلس حوصله بیش ار این نداشتند سر وزیر اموزش پزورش وقت بگذارند و وزیر پیشنهادی به چهازم برسد

ما ندیده یودیم وزیر پیشنهادی سوم تا به این لحظه به این راحتی رای بیاورد