صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۱۵
  • پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 01 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۱ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 22
کد خبر: ۱۳۹۴۹۵

برای مهاجرت سرمایه گذاری به انگلیس چقدر پول لازم است؟

قطعا می توان گفت که سرمایه گذاری در انگلیس یکی از برترین مسیرهای مهاجرتی به این کشور می باشد که اگر با درستی و دقت انجام شود می تواند در کنار حفظ سرمایه اولیه متقاضی، سود بسیار مناسبی به پول ارزشمند پوند به همراه داشته باشد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قطعا می توان گفت که سرمایه گذاری در انگلیس یکی از برترین مسیرهای مهاجرتی به این کشور می باشد که اگر با درستی و دقت انجام شود می تواند در کنار حفظ سرمایه اولیه متقاضی، سود بسیار مناسبی به پول ارزشمند پوند به همراه داشته باشد.

 

برای مهاجرت سرمایه گذاری به انگلیس چقدر پول لازم است؟

قطعا می توان گفت که سرمایه گذاری در انگلیس یکی از برترین مسیرهای مهاجرتی به این کشور می باشد که اگر با درستی و دقت انجام شود می تواند در کنار حفظ سرمایه اولیه متقاضی، سود بسیار مناسبی به پول ارزشمند پوند به همراه داشته باشد. انگلستان در بازارهای اروپایی به عنوان رهبر مشاغل تجاری شناخته می شود و این امر برای متقاضیانی که به دنبال ایجاد یا گسترش تجارت و کسب و کار خود هستند، یک گزینه بسیار عالی می باشد. در پاسخ به سوال برای مهاجرت سرمایه گذاری به انگلیس چقدر پول لازم است؟ می بایست گفت که افراد برای سرمایه گذاری در انگلستان به طور کلی دو هدف مهم را به دنبال دارند که طبق مطالبی که در مقاله هایی که در سایت ملکپور نوشته شده است، که همین امر هزینه های سرمایه گذاری را متفاوت کرده است. در ابتدا برای پاسخ بهتر سوال برای مهاجرت سرمایه گذاری به انگلیس چقدر پول لازم است؟ بهتر است مسیرهای مختلف سرمایه گذاری در انگلستان را بشناسید.

 

مسیرهای سرمایه گذاری در انگلستان

مسیرهای متنوعی برای سرمایه گذاری در انگلیس وجود دارد که از مهمترین روش های آن می توان به کارآفرینی یا استارتاپ، کار-شرکت، خرید ملک، ثبت شرکت و خرید اوراق قرضه، اشاره نمود. در زیر برای توضیح هر کدام از این مسیرها مطالبی را از سایت ملک پور به دست آورده ایم که خدمتتان ارائه می دهیم. اطلاعات بیشتر در این خصوص را می توانید اینجا بخوانید.

 

  • مسیر کار شرکت در انگلیس:

کار شرکت یکی از برترین مسیرهای سرمایه گذاری در انگلیس محسوب می شود که منجر به اقامت این کشور می گردد. برای اخذ اقامت انگلیس از این طریق می بایست در ابتدا سهام یک شرکت انگلیسی را خریداری نمایید و سپس در آن شرکت مشغول به کار شوید. در این مسیر پس از 5 سال می توانید درخواست اقامت دائم انگلیس نمایید. در پاسخ به سوال برای مهاجرت سرمایه گذاری به انگلیس چقدر پول لازم است؟ می توان گفت سرمایه لازم برای این مسیر 50 هزار پوند است که می بایست با آن سهام شرکت را خریداری نمایید که در نهایت 30 الی 40 هزار پوند به شما باز خواهد گشت.

 

  • مسیر استارتاپ در انگلیس:

شاید بتوان کارآفرینی یا همان استارتاپ در انگلیس را برترین مسیر مهاجرتی در این کشور دانست. برای استارتاپ نیاز است که متقاضی بیزینس پلین در راستای ایده ای خلاقانه و سودآور در کشور انگلیس ارائه نماید. پاسخ به سوال برای مهاجرت سرمایه گذاری به انگلیس چقدر پول لازم است؟ در این مسیر متناسب با ایده شما دارد و قانونی برای حداقل مبلغ سرمایه گذاری در این مسیر وجود ندارد ولی به طور تقریبی 100 الی 200 هزار پوند خواهد بود. از مهمترین مزیت های استارتاپ در انگلیس می توان به عدم نیاز به مدرک زبان بالا و زمان بسیار اندک در اخذ ویزا می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اخذ این نوع ویزا به مقاله استارتاپ انگلیس از سایت ملک پور مراجعه نمایید: شرایط ویزای استارتاپ انگلیس.

 

 مدرک آیلتسی که برای این مسیر لازم است حدود 5 می باشد.

 

  • مسیر ثبت شرکت در انگلیس:

ثبت شرکت نیز از مسیرهایی است که به راحتی می تواند منجر به اخذ اقامت دائم و به دنبال آن شهروندی انگلیس شود. شرکت های متنوع با اهداف مختلفی را می توان در انگلیس تاسیس نمود که از مهمترین آن ها می توان به ویزای INNOVATOR جهت راه اندازی تجارتی در انگلیس با 50 الی 100 پوند است. ویزای TIER1 برای سرمایه گذاری حداقل 2 میلیون پوند به مدت 5 سال می باشد که پس از این مدت می توان درخواست اقامت دائم نمود. در این نوع ویزا در صورتی که مبلغ سرمایه گذاری 5 میلیون پوند باشد، متقاضی می تواند 3 ساله اقامت دائم را به دست آورد.

 

  • مسیر خرید اوراق قرضه دولتی در انگلستان:

امکان اخذ اقامت دائم و پاسپورت انگلیس برای متقاضی و خانواده اش از این طریق امکان پذیر می باشد. متقاضی می تواند با خرید سهام یا سرمایه گذاری در شرکت هایی که در این کشور ثبت شده اند، می تواند اجازه اقامت انگلیس را در کمتر از 8 هفته دریافت نماید. در پاسخ به سوال برای مهاجرت سرمایه گذاری به انگلیس چقدر پول لازم است؟ می توان گفت برای این مسیر حدود 2 میلیون پوند لازم است که کمتر از 3 سال این مبلغ به سرمایه گذار بازگشن داده خواهد شد. در این مسیر متقاضی سود سهامش را دریافت خواهد کرد.

 

 

 

مزایا و معایب مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری

با توجه به اینکه یکی از با ثبات ترین اقتصاد کشورهای دنیا متعلق به انگلیس می باشد، افراد زیادی خواهان سرمایه گذاری و اخذ اقامت این کشور هستند. از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در انگلیس می توان به دارای یکی از بزرگترین بازارهای مالی دنیا، طول پروسه کوتاه و در اغلب موارد کمتر از 1 ماه، اخذ اقامت دائم همراه با خانواده و کسب سود بسیار مناسب، اشاره نمود. قطعا هر مسیر مهاجرتی در کنار مزایای بسیاری که دارد، دارای یکسری معایب نیز می باشد که می توانید برای اطلاع از معایب سرمایه گذاری در انگلیس به مقاله سرمایه گذاری در انگلیس از در این لینک مراجعه نمایید: مهاجرت سرمایه گذاری انگلیس

 

 

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: