صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 18
کد خبر: ۱۳۹۷۲

پرسپولیس در آتش برانکو می‌سوزد؛ فاجعه نزدیک است!

با جدایی برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس، وضعیت بسیار بدی بر این باشگاه حاکم شده و مدیران سرخ‌ها قادر به کنترل خشم هواداران معترض نیستند.

به گزارش راهبرد معاصر ، با رسمی شدن جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و بروز حواشی بی‌شمار در این باشگاه، هواداران معترض و خشمگین این تیم با حضور گستردۀ خود در محل ساختمان مدیریت، پویشی معترضانه را به راه انداختند و خواستار برکناری کادر مدیریتی ضعیف خود، در مواجهه با مسائل شدند که این اعتراضات رفته رفته با چاشنی خشونت همراه شده و حتی پای پلیس ضد شورش نیز به صحنه باز شده است و اگر این اوضاع نابسمان مدیریت نشود، احتمال بروز حتی اتفاقات بسیار تلخی نیز در روزهای آتی خواهد رفت!


باشگاه پرسپولیس بدون توجه به خواستۀ هواداران در این روزها، راه مقابله با آنها را در پیش گرفته و تمایلی بر روشن‌سازی افکار عمومی ندارد که این ماجرا موجب خشمگین‌تر شدن سرخ‌ها شده است تا آنها در تئوری توطئه‌هایی که برایشان ترسیم شده است، سردرگم و گنگ باقی بمانند و مقصر اصلی تمام این ماجراها را کادر مدیریتی ببینند که چندان اشتباه هم در این باره فکر نمی‌کنند، اما آنها در این فضای احساسی، هنوز نتوانسته‌اند بپذیرند که برانکو ایوانکوویچ نیز ضربه‌ای بد را به باشگاه محبوبشان زده و در این ماجرا تقصیر کمی ندارد!


انتظار می‌رود وزارت ورزش خیلی زودتر از آنکه این اعتراضات جنبه‌ای خشونت آمیز را به خود بگیرد، دست به کار شود و از بروز فاجعه‌ای بزرگ جلوگیری کند! واقعیت امر این است که مدیریت پرسپولیس، کادری توانمند نشان نداده و نه‌بواسطۀ عملکردش در حفظ ایوانکوویچ، بلکه به دلیل ایجاد تغییر در ساختار جدید و آیندۀ این تیم، می‌بایست خیلی زودتر اعمال تغییر کند تا بخشی از خشم هواداران نیز فروکش کند، زیرا مدیران باشگاه نیز با سرکوب اعتراضات هواداران، آتش این خشونت‌ها را افزایش داده‌اند و خیلی دور از ذهن نیست اگر در ساعات آتی، متوجه تلف شدن جان یکی از هواداران شویم.


نقدی که در این ساعات به مدیریت پرسپولیس شدیداً وارد است، نحوۀ برخورد با اعتراضات است؛ از محسن خلیلی که با پیروی از الفاظ نه‌چندان درست به هواداران خود پشت می‌کند و به حمایت از مدیران نامحبوب می‌پردازد گرفته تا شخص ایرج عرب که دل کندن از صندلی قدرت برایش به قدری سخت است که پلیس ضدشورش را در برابر هوادار بی‌گناه قرار می‌دهد! آیا با مشاهدۀ این اوضاع، هوادار می‌تواند آرام بگیرد؟!

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: