صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 26
کد خبر: ۱۳۹۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

پرسپولیس در پی جذب مهاجم مس رفسنجان

امروز قرار است مذاکرات مدیربرنامه های منشا با باشگاه پرسپولیس وارد فاز جدی تری شود اما باشگاه پرسپولیس هم برای جذب این بازیکن منتظر اعلام شرایط مالی اوست.

به گزارش راهبرد معاصر، گادوین منشا مورد توجه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار گرفته است و از روز گذشته مسئولان این باشگاه با مدیربرنامه های این بازیکن تماس گرفته اند تا باب مذاکرات برای جذب این مهاجم باز شود. منشا فصل گذشته یا ۱۸ گل زده آقای گل شد. این بازیکن که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را دارد درحالی دوباره مورد توجه سرخپوشان قرار گرفته که از تیم های دیگر مثل فولاد پیشنهاد دارد و باشگاه مس رفسنجان هم خواهان تمدید قرارداد با این بازیکن است.

 

امروز قرار است مذاکرات مدیربرنامه های او با باشگاه پرسپولیس وارد فاز جدی تری شود اما باشگاه پرسپولیس هم برای جذب این بازیکن منتظر شرایط مالی این مهاجم است.

 

با توجه به اینکه قرار است دو سه مربی خارجی و یک مهاجم خارجی دیگر به جمع سرخپوشان تهرانی اضافه شوند این باشگاه برای جذب یک خارجی دیگر باید شرایط مالی اش و اسکان آن را در نظر بگیرد و در صورت مهیا بودن شرایط مذاکرات با منشا را وارد فاز جدی تری کند./ خبرورزشی

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رجب صفروف
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
آغا چه نیازی به منشا دارید؟بازیکنی که قبلا نتونسته کاری کنه چرا دارید بزرگش میکنید؟والله تا وقت هست دنبال یبازیکن ششدانگ باشید این منشا فرازو نشیب زیاد داشته