صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۱۱ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 02
کد خبر: ۱۴۰۶۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس+ تلاش سپاهان برای جذب چهره خبرساز پرسپولیس+ ستاره تراکتور در تور پرسپولیس

آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر را در ادامه این خبر بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ جدیدترین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس حکایت از این امر دارد که مدافع راست فصل گذشته پرسپولیس همچنان مورد توجه سپاهانی‌ها قرار دارد و همچنین شنیدیم مدیربرنامه‌های اصلی کاسیانو مهاجم برزیلی به خاطر مذاکرات مستقیم باشگاه پرسپولیس با باشگاه ویزلا و دلالان دیگر شاکی و عصبانی شده است! و از طرفی هم پرسپولیس و یحیی گل محمدی در حالی دنبال مهاجم می‌گردند که فوروارد مورد علاقه سرمربی سرخپوشان بازیکن آزاد شده است.

 

تلاش دوباره سپاهان برای توافق با چهره خبرساز پرسپولیس


باشگاه سپاهان که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات، دانیال اسماعیلی فر را در پست دفاع راست از دست داده و این بازیکن به پرسپولیس پیوسته است، در هفته‌های اخیر به دنبال گزینه جانشینی او بوده و با چند بازیکن مطرح در این پست مذاکراتی داشته ولی هنوز گزینه نهایی مشخص نشده است.

 

یکی از اولین نفراتی که سپاهانی‌ها سراغش رفتند رامین رضاییان بود و باشگاه سپاهان پیشنهاد مالی خوبی به این بازیکن ارائه داد ولی رضاییان بعد از چند روز فرصت خواستن و فکر کردن به پیشنهاد این تیم در نهایت با آن مخالفت کرد و اعلام کرد قصد ندارد به این تیم برود تا جذب او منتفی شود.

 

حالا خبر رسید که سپاهانی‌ها پیشنهاد جدیدی به رضاییان ارائه دادند و برای دومین بار قصد دارند جذب او را مورد بررسی قرار دهند و اگر شرایطش فراهم شود این بازیکن با تجربه را به جمع نفراتشان اضافه کنند.

 

باید دید رضاییان این بار با پیشنهاد طلایی پوشان موافقت می‌کند یا نه.

 

مدیرعامل پرسپولیس، کاسیانو را فراری داد؟


کاسیانو مهاجم ۳۳ ساله برزیلی برای یک سال بازی در پرسپولیس ۳۵۰ هزار دلار دستمزد می‌گرفت و ۲۰۰ هزاردلار هم برای رضایتنامه او باید پول پرداخت می‌شد.

 

هرچند به دلیل تحریم‌ها پرداخت این پول به حساب باشگاه پرتغالی دشوار به نظر می‌رسد اما مشکل از جای دیگری است.

 

مدیربرنامه‌های اصلی کاسیانو به دلیل عدم تماس با او از دست مدیران باشگاه پرسپولیس (بخوانید رضا درویش) شاکی شده و به همین خاطر مشغول کارشکنی شده است.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد از طریق تماس ویدئویی با مدیریت باشگاه ویزلا در پرتغال مستقیم صحبت کرده و قرار است کاسیانو به زودی به ایران بیاید اما...

 

شاید رضا درویش فکرش را نمی‌کرد همین مصاحبه به دست مدیربرنامه اصلی مهاجم ۳۳ ساله برزیلی برسد. حالا به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس کار بسیار سختی برای خرید کاسیانوی برزیلی داشته باشد.

 

جزئیات کنسل شدن پرواز مهاجم خارجی پرسپولیس به تهران 

مهاجم فصل گذشته ویزلا پرتغال با وجود حضور در تمرینات روزهای گذشته این تیم در آستانه سفر به تهران برای عقد رسمی قرارداد با پرسپولیس است.


«کاسیانو دیاس» مهاجم فصل گذشته ویزلا پرتغال با وجود توافق کامل با باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به ثبت رسمی قرارداد خود نشده است.

 

او که یک فصل دیگر با ویزلا قرارداد دارد و برای دریافت رضایت‌نامه‌اش باید ۳۵۰ هزار دلار پرداخت می‌کرد که این رقم با درخواست باشگاه پرسپولیس به ۳۰۰ هزار دلار کاهش پیدا کرد اما طرف پرتغالی اعلام کرد زمانی حاضر به ارائه رضایت‌نامه به کاسیانو می‌شود که پول به حساب این باشگاه واریز شود.

 

این در حالی است که مهاجم خارجی مد نظر باشگاه پرسپولیس بلیت پنجشنبه گذشته را برای سفر به تهران در جیب خود داشت اما عدم پرداخت پول رضایت‌نامه‌اش باعث حضور وی در تمرینات پیش فصل ویزلا پرتغال شد.

 

با این حال محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه‌های کاسیانو در تماسی دوباره اعلام کرد مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن را ظرف چند روز آینده پرداخت خواهند کرد تا این بازیکن دوباره در پایان هفته بتواند وارد تهران شده و با پرسپولیس تمرین کند.

 


پیمان بابایی پرسپولیسی می‌شود؟

قرارداد پیمان بابایی با تراکتور تبریز به پایان رسیده و او به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی دلش بخواهد می‌تواند کوچ کند.

 

جالب آن که سال گذشته با وجود قرارداد داشتن پیمان بابایی با تراکتور، یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس مصرانه این مهاجم را می‌خواستند اما چرا در نقل و انتقالات اخیر این تمایل رنگ باخته است؟

 

دلیل آن را می‌توان در بازی جنجالی و برگشت پرسپولیس و تراکتور در تبریز جستجو کرد. جایی که پس از پرتاب سنگ تماشاگران تبریزی به سمت امید عالیشاه و پاسخ کاپیتان پرسپولیس، پیمان بابایی با او درگیر شد.

 

خرید پیمان بابایی با مخالفت چند بازیکن پرسپولیس می‌تواند روبه رو شود. یحیی گل محمدی هم نمی‌خواهد مثل خرید رامین رضاییان و مشکلاتی که بین او و همبازیانش به وجود آمد دوباره چنین حاشیه ای را تجربه کند.

 

ناکامی پرسپولیس در جذب لژیونر فوتبال ایران

 

حضور مهاجم هدف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ فوتبال مجارستان موجب شد تا سرخپوشان به دنبال گزینه دیگر برای تقویت خط حمله خود باشند.

تقویت خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس تهران یکی از اولویت‌های اصلی کادر فنی و مدیریتی باشگاه است. پرسپولیس در راستای این هدف چند بازیکن بزرگ فوتبال را مد نظر قرار داد که یکی از این بازیکنان شهاب زاهدی لژیونر جوان فوتبال ایران بود.

 

زاهدی فصل گذشته در تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین توپ می‌زد، اما به خاطر جنگ این کشور با روسیه و تعطیلی لیگ اوکراین وی به مجارستان رفت تا با تیم پوشکاش، فصل فوتبالی را به پایان برساند.


ادامه جنگ اوکراین و شرایط نامساعد این کشور برای برگزاری رقابت‌های فوتبال موجب شد تا پرسپولیس به دنبال استخدام شهاب زاهدی باشد. زاهدی نیز چندی پیش در پیامی اعلام کرده بود که برای استخدام مهاجم دست نگه‌دارید، چون به دنبال فسخ قرارداد با تیم اوکراینی و حضور در پرسپولیس است. این پیام هر چند با استقبال مسوولان سرخپوشان مواجه شد، اما اکنون خبر می‌رسد زاهدی برخلاف وعده خود با تیم مجارستانی برای یک سال دیگر تمدید کرده است.

 

تمدید زاهدی با تیم پوشکاش مجارستان موجب شد تا پرسپولیس به دنبال گزینه‌های دیگر برای تقویت خط حمله خود باشد. گادوین منشا یکی از این گزینه‌ها بود که با مس رفسنجان تمدید کرد، اما از باشگاه اخبار امیدوار کننده‌ای از جذب کاسیانو مهاجم شاغل در لیگ پرتغال به گوش می‌رسد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نبی
۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
اگه مهاجم خوب نگیریم به سرنوشت سال قبل دچار میشیم قهرمانی نمیشیم افسوس میخوریم