صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۱۷
  • دوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
  • Monday 12 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 19
کد خبر: ۱۴۰۷۵

آغاز فروش اولین تلویزیون 8K OLED دنیا توسط ال‌جی

طبق اعلام ال‌جی پیش‌فروش اولین تلویزیون ‌‌OLED 8K (مدل 88Z9) از هفته گذشته در کره جنوبی شروع ‌شد و در سه ماهه سوم امسال به بازارهای اصلی امریکای شمالی و اروپا می‌رسد.

به گزارش راهبرد معاصر ، ساخت بزرگ‌ترین تلویزیون OLED ال‌جی تاکنون به لطف فناوری نمایشگر بی‌رقیب ال‌جی ممکن شده است. مدل جدید و حیرت‌انگیز تلویزیون OLED برتری این فناوری را نسبت به نمایشگرهای LED مرسوم نمایش می‌دهد و تجربه مشاهده‌ای را میسر می‌کند که همتایی ندارد. این تلویزیون از پنل پیشرفته‌ای بهره می‌برد که بیش از 33 میلیون پیسکل خود نورده دارد تا کیفیت تصویر بی‌مانند و مثال‌زدنی تلویزیون OLED را ارائه دهد و طبیعی‌ترین و زنده‌ترین تصاویر ممکن را در زاویه دید عریض، کنتراست بی‌نهایت و مشکی واقعی به رخ بکشد. تصاویر در تلویزیون 88 اینچ OLED 8K ال‌جی به لطف وجود وضوح 8K Ultra HD با 7,680×4,320 پیکسل بسیار شفاف هستند و وضوح آن 16 برابر تعداد پیکسل‌های تلویزیون full HD و 4 برابر یک تلویزیون UHD است.

 

تلویزیون‌های جدید ۸۸ اینچ OLED 8K ال‌جی به لطف وجود فناوری یادگیری عمیق بهترین کیفیت تصویر و صدا و همین‌طور واضح‌ترین تصویر8K را به نمایش می‌گذارند. این مدل‌های جدید از دومین نسل پردازنده هوشمند آلفا ۹ و الگوریتم یادگیری عمیق نیرو گرفته و سطح بالاتری از تجربه کیفیت بالای صدا و تصویر هوش مصنوعی را به ارمغان می‌آورند. تلویزیون‌های OLED 8K ال‌جی به لطف وجود این الگوریتم‌های جدید با تحلیل محتوای اصلی بهترین کیفیت صدا و تصویر را ارائه کرده و علاوه بر آن با تشخیص شرایط محیط می‌توانند محتوا را به بهترین نحو به نمایش بگذارند.

 

وجود دومین نسل پردازنده هوشمند آلفا ۹ در تلویزیون‌ ‌OLED‌ ال‌جی منجر به افزایش کیفیت صدا و تصویر با کمک الگوریتم یادگیری عمیق می‌شود؛ الگوریتمی که از پایگاه اطلاعاتی وسیعی شامل بیش از یک‌میلیون داده بصری ساخته‌شده است؛ بنابراین، کیفیت محتوای اصلی شناخته‌شده و بهترین شیوه ارتقای آن برای ارائه بهترین خروجی بصری تشخیص داده می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: